  • 1. Data: 2009-09-11 20:35:38
    Temat: spadek-podatek-spłata w ratach +50%?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Znajoma musi zapłacić podatek od spadku. Dostała spadek, ale to nie
    znaczy, że ma pieniądze na podatek.
    Do spłaty jest 20k PLN, od drugiej osoby która ma podobna kwotę
    dowiedziała się, że urząd skarbowy wyraził zgodę na spłatę w ratach
    ale chce wtedy dostać 50% więcej. Nie wiem czy jej wierzyć, możliwe
    to jest?
    Liczyłem, że US będzie potrafił pójść na rękę i rozłożyc spłate w
    miarę bez odsetkowo ale tak chyba jest dla niej lepiej wziąć kredyt w
    banku...

  • 2. Data: 2009-09-11 21:21:18
    Temat: Re: spadek-podatek-spłata w ratach +50%?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 11 Wrz, 22:35, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Liczyłem, że US będzie potrafił pójść na rękę i rozłożyc spłate w
    > miarę bez odsetkowo ale tak chyba jest dla niej lepiej wziąć kredyt w

    Dołożyli tzw opłate prolongacyjną, tj. oprocentowanie w wysokości
    połowy stawki odsetek dla zaległości podatkowych. Nie ma zmiłuj,
    płemieł i vincent ci nie popuszczą, zwłaszcza teraz, kiedy zaczyna
    brakowac dla nich samych.

  • 3. Data: 2009-09-11 21:57:20
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 11 Wrz, 23:21, szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > połowy stawki odsetek dla zaległości podatkowych. Nie ma zmiłuj,
    > płemieł i vincent ci nie popuszczą, zwłaszcza teraz, kiedy zaczyna
    Znaczy brać kredyt w banku na spłatę tego podatku i tyle?
    Mam nadzieję, że jej dadzą jak nie to Provident pewnie i tak tańszy od
    US.

  • 4. Data: 2009-09-11 22:00:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysiek wrote:
> [...]
    > dowiedziała się, że urząd skarbowy wyraził zgodę na spłatę w ratach
    > ale chce wtedy dostać 50% więcej. Nie wiem czy jej wierzyć, możliwe

    Jak przy każdym kredycie. Im dłuższy okres spłaty i niższe raty tym
    więcej do spłacenia.

    > Liczyłem, że US będzie potrafił pójść na rękę i rozłożyc spłate w
    > miarę bez odsetkowo

    hmm, frajer. :)

  • 5. Data: 2009-09-11 22:01:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysiek wrote:
    > Znaczy brać kredyt w banku na spłatę tego podatku i tyle?

    tak.

  • 6. Data: 2009-09-12 05:27:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 11.09.09 22:35, Krzysiek pisze:
> [...]
    > Liczyłem, że US będzie potrafił pójść na rękę i rozłożyc spłate w
    > miarę bez odsetkowo ale tak chyba jest dla niej lepiej wziąć kredyt w

    Drzewiej bywało i tak, że jak się dobrze umotywowało podanie, to i US
    potrafił zwolnić z podatku.

    Ale raczej przy mniejszych kwotach.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2009-09-12 08:21:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    szczurwa <s...@g...com> writes:

    > Dołożyli tzw opłate prolongacyjną, tj. oprocentowanie w wysokości
    > połowy stawki odsetek dla zaległości podatkowych. Nie ma zmiłuj,

    Ale to jeszcze nie znaczy, ze bedzie do splacenia "o 50% wiecej".
    Jesli te raty sa na pare miesiecy czy nawet dwa lata, to wiele tych
    odsetek nie bedzie.

    Odsetki od zaleglosci to obecnie oimw 10% rocznie, polowa z tego to
    5%...

    MJ

  • 8. Data: 2009-09-12 10:05:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    > Znaczy brać kredyt w banku na spłatę tego podatku i tyle?
    > Mam nadzieję, że jej dadzą jak nie to Provident pewnie i tak tańszy od
    > US.

    Nie brać kredytu - nie opłaca się. Kredyt podatkowy (10% rocznie) to jedna z
    najlepszych ofert kredytowych na rynku. Ewentualne koszty dodatkowe też są
    znikome.

  • 9. Data: 2009-09-12 12:55:39
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Wrz, 12:05, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Nie brać kredytu - nie opłaca się. Kredyt podatkowy (10% rocznie) to jedna z
    > najlepszych ofert kredytowych na rynku. Ewentualne koszty dodatkowe też są
    > znikome.
    o to coś "kredyt podatkowy 10%" należy się pytać w US?

  • 10. Data: 2009-09-12 13:19:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > o to coś "kredyt podatkowy 10%" należy się pytać w US?

    Pytać można o wszystko. Także w US.

    Natomiast zamiast pytać, lepiej samodzielnie go sobie udzielić, nie
    wpłacając podatku.