    From: Krzysiek <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: spadek-podatek-spłata w ratach +50%?
    Date: Fri, 11 Sep 2009 13:35:38 -0700 (PDT)

    Znajoma musi zapłacić podatek od spadku. Dostała spadek, ale to nie
    znaczy, że ma pieniądze na podatek.
    Do spłaty jest 20k PLN, od drugiej osoby która ma podobna kwotę
    dowiedziała się, że urząd skarbowy wyraził zgodę na spłatę w ratach
    ale chce wtedy dostać 50% więcej. Nie wiem czy jej wierzyć, możliwe
    to jest?
    Liczyłem, że US będzie potrafił pójść na rękę i rozłożyc spłate w
    miarę bez odsetkowo ale tak chyba jest dla niej lepiej wziąć kredyt w
    banku...