  • Data: 2019-06-18 17:09:00
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2019 17:01:09 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:
> [...]
    03%2B437404%2B437407%2B437406&sort_by=price_asc

    > Telefon przyszedł, można rezygnować z karty i szukać następnej promocji.
    > Fajna zabawa :)

    Przy rezygnowaniu z karty można załapać się jeszcze na stówkę moneybacku 10%.
    Tylko trzeba być zdecydowanym na rezygnację - chciałem dostać stówkę, kliknąłem w
    rezygnację - a jak po dwóch tygodniach zadzwonili, to było mi już na tyle żal mojej
    platinum, że wycofałem rezygnację bez bonusu :(

    A z następną promo to nie tak szybko - trzeba swoje odczekać, w obecnych nie można
    być klientem od początku bodajże 2017.
    Lepiej jest w "punktach" bnp paribas - tam kolejną nagrodę można dostać już pół roku
    po rezygnacji z poprzedniej KK ;>