  • 1. Data: 2002-10-21 13:54:47
    Temat: skapy opis przelewu - inteligo
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Czy to normalne ze opis przelewu przychodzacego moze byc okrojony
    tylko do tekstu - data przygotowania: [tutaj data] ?
    Poza tym wiadomo tylko ze to quick money bo taki jest typ transakcji.
    Zadnych informacji skad pochodza pieniadze oraz z jakiego tytulu.

  • 2. Data: 2002-10-21 17:23:30
    Temat: Re: skapy opis przelewu - inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Poza tym wiadomo tylko ze to quick money bo taki jest typ transakcji.
    > Zadnych informacji skad pochodza pieniadze oraz z jakiego tytulu.

    Nr rachunku nadawcy, data, ewentualny opis - do wpisania przez nadawcę. Nic
    więcej.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 3. Data: 2002-10-22 11:44:11
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nr rachunku nadawcy, data, ewentualny opis - do wpisania przez nadawcę. Nic
    > więcej.

    no wlasnie takich informacji mozna sie spodziewac, ja nie mam rachunku
    nadawcy,
    a z opisu nie wynika nic(w opisie jest data), domyslam sie oczywiscie z
    jakiego tytulu
    sa te pieniadze (reszta z czyjegos zamknietego konta), ale przeciez opis
    powinien
    zawierac jakas informacje, wcale nie musze wiedziec o tym ze ktos
    przelewa mi
    reszte kasy gdy zamyka konto

  • 4. Data: 2002-10-22 17:04:07
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > no wlasnie takich informacji mozna sie spodziewac, ja nie mam rachunku
    > nadawcy,

    Hmmm. Zadzwoń do nich i poprosoś o wyjaśnienie. QuickMoney powinno mieć
    numer rachunku nadawcy. Albo napisz na i...@i...pl.