  • 1. Data: 2002-10-21 10:07:05
    Temat: KK Lukas i duplikat
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    Witam Grupowiczów,
    Pytałem kiedyś czy ktoś wymieniał VC Lukasa z powodu mechanicznego pęknięcia.
    Ponieważ nikt z Was akurat nie reklamował z tego powodu karty, przyszło mi być
    króliczkiem doświadczalnym :^)

    Najpierw kwestia opłaty. W pierwszej wersji dziewczyna stwierdziła, że będzie
    opłata za wydanie duplikatu. Na to ja, że użytkowałem kartę zgodnie z jej
    przeznaczeniem, pęknięcie nastąpiło samoistnie, więc jak dla mnie to wada
    plastiku. Dziewczyna poszła zapytać jakiejś ober-Doradczyni, okazało się że
    opłaty nie będzie. Ten punkt generalnie OK, chociaż z lekkim minusem, bo
    gdybym się nie upomniał opłata by była jak nic. Zresztą przyszłość/wyciąg
    pokaże jak jesz rzeczywiście.

    Dziewczyna myk myk po klawiszkach, zarejestrowała wniosek o duplikat w
    systemie, zaznaczyła, że bez opłaty, wydrukowała potwierdzenie. W międzyczasie
    przyszła ober-Doradczyni i zaczynają rozmawiać co zrobić ze starą kartą.
    Słyszę, że starą kartę trzeba przeciąć i odesłać do centrum kart.
    - Jak to usłyszałem, to się wtrąciłem, że w żadnym wypadku, bo zostanę bez
    karty. Nie oddam!
    - Na co dziewczyny, że bez starej karty nie dostanę nowej bo dopiero jak CK
    dostaje starą kartę składa zlecenia na wytłoczenie nowej. Taka procedura.
    - To ja rezygnuję
    - Teraz nie można bo zlecenie wydania duplikatu jest już w systemie i stara
    karta już nie działa.
    - To anulujcie zlecenie.
    - Dziewczyny łap za telefon i dzwonią do działu IT - do Warszawy, do Wrocławia
    i wyszło na to, że zlecenia nie da się anulować.

    Przyszło się poddać! Karta została przecięta i wysłana do Wrocka, a ja przez
    najbliższe 2 tygodnie biegam z gołym electronem mBanku przy duszy!

    Wnioski na przyszłość dla klientów - jeśli pęknięcie nie dotyka paska
    magnetycznego i karty da się używać, lepiej skleić to jakąś kropelką niż
    wymieniać.

    Prośba do Lukasa (o ile ktoś od nich to czyta) - czas chyba udoskonalić tą
    procedurę, bo jest delikatnie mówiąc kulawa.

    Profilaktycznie zapytałem, czy wznowienie karty też tak będzie wyglądać, ale
    na szczęście nie. Tu jakoś sobie CK radzi i wcześniej przesyła nową kartę :^)

    Miłego dnia
    Tomek

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-10-21 12:27:16
    Temat: Re: KK Lukas i duplikat
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02102112070597@polnews.pl, TOP wrote:

    Ciekawa i pouczająca historia!

    > Profilaktycznie zapytałem, czy wznowienie karty też tak będzie
    > wyglądać, ale na szczęście nie. Tu jakoś sobie CK radzi i wcześniej
    > przesyła nową kartę :^)

    Fajnie, ze o to zapytales - czyli wysyłają automatycznie nowe KK po dwóch
    latach, nie trzeba składać nowych wniosków?

  • 3. Data: 2002-10-21 18:16:03
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    Miałem podobny przypadek z wnioskiem o duplikat tylko było to spowodowane
    zamazaniem wzoru podpisu na karcie tzn. rozlał się tusz na pasku i klapa. Co
    do procedury, była taka sama czyli: zwrot i czekanie na duplikat, a ponieważ
    tusz rozlał się w banku z ich długopisu, przy doradcy to duplikat został
    wykonany na koszt banku.
    pozdr
    Marek