  • 1. Data: 2008-11-25 19:31:15
    Temat: skad kantory wiedza, kiedy skupowac a kiedy sprzedawac walute?
    Od: "Gbator" <G...@o...o2.pl>

    Witam. Prosze o porade, skad kantory wiedza kiedy skupowac a kiedy
    sprzedawac walute?

    m.

  • 2. Data: 2008-11-25 19:32:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Gbator" <G...@o...o2.pl> wrote in message
    > Witam. Prosze o porade, skad kantory wiedza kiedy skupowac a kiedy
    > sprzedawac walute?
    >
    > m.
    a po co im ta wiedza ? Oni robią kasę na spreadzie...

  • 3. Data: 2008-11-25 21:09:34
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Gbator wrote:
    > Witam. Prosze o porade, skad kantory wiedza kiedy skupowac a kiedy
    > sprzedawac walute?

    Jak przychodzisz do kantoru i mówisz do pani w okienku "chciałem kupić
    dolary", to pani wie, że powinna ci sprzedać walutę i na odwrót :)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 4. Data: 2008-11-25 21:55:10
    Od: zz <zz>

    george pisze:
    > "Gbator" <G...@o...o2.pl> wrote in message

    > a po co im ta wiedza ? Oni robią kasę na spreadzie...

    ale to chyba codzienne muszą wymieniać walute na pln bo przy większych
    skokach waluty mogą być do tyłu ja np niedawno po wyjeżdzie sprzedałem
    euro za drożej niż kupiłem. Czy takie ryzyko biorą na siebie ?

  • 5. Data: 2008-11-25 22:07:19
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    podepne sie z tematem.

    wiadomo, jeden klient sprzeda inny kupi i kantor zarabia na spreadzie te 20%
    i więcej. Ale jak np wiecej jest kupujacych dluzszy czas to skad kantor
    bierze obca walute?

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2008-11-25 22:20:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Zyga" <z...@w...pl> wrote in message
    > podepne sie z tematem.
    >
    > wiadomo, jeden klient sprzeda inny kupi i kantor zarabia na spreadzie te
    > 20% i więcej. Ale jak np wiecej jest kupujacych dluzszy czas to skad
    > kantor bierze obca walute?

    Myśle że kupują u tego kto ma mniejszy spread niz oni sami...

  • 7. Data: 2008-11-26 06:35:43
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    george pisze:
    > "Zyga" <z...@w...pl> wrote in message

    > Myśle że kupują u tego kto ma mniejszy spread niz oni sami...

    Albo oferuje podnosza cene skupu by byc lepsi od innych.

    --
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 8. Data: 2008-11-26 09:41:00
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jak przychodzisz do kantoru i mówisz do pani w okienku "chciałem kupić
    > dolary", to pani wie, że powinna ci sprzedać walutę i na odwrót :)

    teraz dałeś mu do myślenia :) - a skąd Ty wiesz, że masz kupić $ albo na
    odwrót?

    --
    pozdr
    P.

  • 9. Data: 2008-11-26 13:03:49
    Temat: Re: skad kantory wiedza, kiedy skupowac a kiedy sprzedawac walut
    Od: "marcin " <m...@N...gazeta.pl>

    Gbator <G...@o...o2.pl> napisał(a):

    > Witam. Prosze o porade, skad kantory wiedza kiedy skupowac a kiedy
    > sprzedawac walute?
    >
    > m.

    Poczytaj o forexie (google.com) to moze troche sie dowiesz o rynku walutowym.

    Poza tym strona xe.com - tam masz aktualne kursy walut, zmieniajace sie w czasie
    rzeczywistym.

  • 10. Data: 2008-11-28 10:56:03
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Co nie zmienia sytuacji, że np. przez noc któryś może umoczyć - biznes jak inne,
    bankructwa, samobójstwa i morderstwa za niespłacone
    długi też się zdarzają.

    -----