  • 1. Data: 2008-11-25 17:33:39
    Temat: jak ULEPSZYĆlokatęnocną w Aliorze?
    Od: k...@o...pl

    połowa środków wędruje na konto nocne 11,00% rocznie

    czyli o godz. 20:00 mam np. 8.246,00 na koncie, na nocną
    wędruje 4.123,00zł i do rana wypracowany jest zysk 1,24zł

    co by się stało, gdybym np. o 20:30 przelał pozostałe 4.123,00
    na podpatrzone na wyciągu konto lokaty nocnej? Czy wtedy odsetki
    zostałyby naliczone od kwoty 8.246,00zł? I razem wróci na osobiste
    pełna kwota 8.246,00 + 2,49zł odsetek? A może ponad 4.100zł sobie
    "gdzieś wsiąknie" :P i będe musiał składać reklamacje albo nawet iść
    do placówki Aliora?

    Ponieważ zapewne nie jestem pierwszym który to wymyślił,
    interesuje mnie czy ktoś już robił experyment i jakie są wyniki?

  • 2. Data: 2008-11-25 17:57:25
    Temat: Re: jak ULEPSZYĆlokatęnocną w Aliorze?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > co by się stało, gdybym np. o 20:30 przelał pozostałe 4.123,00
    > na podpatrzone na wyciągu konto lokaty nocnej? Czy wtedy odsetki

    Hmmm, idea przednia, 11% a'vista brzmi rewelacyjnie!

    Niech ktoś dziś przetestuje. Ewentualnie jutro otworzę rachunek i spróbuję
    sprawdzić.

    marekz

  • 3. Data: 2008-11-25 18:04:14
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    zapewne konto lokacyjne to tzw. rachunek techniczny i moze on miec znaczne
    ograniczenia, w tym przelew moze nie zostac na nim zaksiegowany lub tez
    przelew powrotny moze nie zejsc, przez co bedzie Ci ciezko wyplacic, nawet
    jesli zaksieguja.

  • 4. Data: 2008-11-25 18:07:00
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    Hmmm, idea przednia, 11% a'vista brzmi rewelacyjnie!

    Niech ktoś dziś przetestuje. Ewentualnie jutro otworzę rachunek i spróbuję

    EDIT: Tak mi teraz do głowy przyszło, że mogę nie być w stanie od razu jutro
    przetestować, bo skąd mam mieć numer rachunku overnight'a... niekoniecznie
    musi on być widoczny w kanale intternetowym, może być to rozwiązane podobnie
    jak z KK w mBanku.

    marekz

  • 5. Data: 2008-11-25 21:24:16
    Od: k...@o...pl

    On 25 Lis, 19:07, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > musi on być widoczny w kanale intternetowym, może być to rozwiązane podobnie

    zawsze jest inna możliwość:
    o tej 20:30 przelać na konto oszczędnościowe w Aliorze (5%), zawsze
    coś.
    Ciekawe czy by zadziałało(może wieczorem po założeniu lokaty nie
    będzie sie dało zrobić przelewu albo w takiej sytuacji lokata będzie
    zrywana?).

  • 6. Data: 2008-11-25 21:52:34
    Od: " finder24" <f...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Ponieważ zapewne nie jestem pierwszym który to wymyślił,
    > interesuje mnie czy ktoś już robił experyment i jakie są wyniki?

    Z całym szacunkiem. A czy z tą nocną lokatą to nie jest tak, że ona jest
    liczona nie w trybie dobowym, ale zaledwie przez kilka godzin? Powiedzmy, że
    do godziny 6 rano... Tak mi się właśnie wydaje. Osobiście nie mam tam konta,
    ale gdzieś to słyszałem. Nie zmienia to jednak faktu, że warto potwierdzić
    Twoją tezę, choć jeśli moja by się potwierdziła, to opłacalność całego
    przedsięwzięcia trochę by się zmniejszyła.

    finder24

  • 7. Data: 2008-11-26 08:21:56
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

> [...]
    > Twoją tezę, choć jeśli moja by się potwierdziła, to opłacalność całego
    > przedsięwzięcia trochę by się zmniejszyła.

    Noc w Aliorze trwa 1/3 doby, tj. 22-6 rano. Rzeczywiście lokatę należy
    liczyć jako 11% * 1/3.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 8. Data: 2008-11-26 08:25:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Noc w Aliorze trwa 1/3 doby, tj. 22-6 rano. Rzeczywiście lokatę należy
    > liczyć jako 11% * 1/3.

    Skąd wy bierzecie te koncepcje? Miałeś/aś kiedyś do czynienia z overnight?

    marekz

  • 9. Data: 2008-11-26 10:50:53
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    > Skąd wy bierzecie te koncepcje? Miałeś/aś kiedyś do czynienia z overnight?

    Z banku. O ile pracownicy są w ogóle zorientowani w usługach.

    --
    LadyRoot

    The future is not what it used to be.

  • 10. Data: 2008-11-26 10:55:59
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Z banku. O ile pracownicy są w ogóle zorientowani w usługach.

    Wygląda, że nie są zorientowani. Ale akurat w Aliorze mnie to już nie dziwi,
    im się co chwila zmienia koncepcja. Co za nieudany start.

    marekz