  • 1. Data: 2008-11-25 20:12:47
    Temat: AliorBank - zakończenie konkursu
    Od: Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl>

    Witam,
    Jakby ktoś nie wiedział wystarczy teraz zalogować się na stronie
    https://www.konkurs.aliorbank.pl i podać pesel. Nic nie przychodzi na
    maila, przynajmniej do mnie. Jak to oczywista oczywistość to przepraszam
    za spamowanie, ale spodziewałem się, że zostanę poinformowany dodatkowym
    mailem o 9 pytaniu.

    Wojtek

  • 2. Data: 2008-11-25 20:30:36
    Temat: Re: AliorBank - zakończenie konkursu
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 25 Nov 2008 21:12:47 +0100, Wojo wrote:

> [...]
    > maila, przynajmniej do mnie. Jak to oczywista oczywistość to przepraszam
    > za spamowanie, ale spodziewałem się, że zostanę poinformowany dodatkowym

    Pewnie jeszcze nie rozesłali maili (są w trakcie rozsyłania), gdyż dopiero
    niedawno włączyli kolejne pytanie. Sprawdzałem około godziny temu i jeszcze
    go nie było.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-11-25 20:37:21
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gghm85$h3h$1@news.wp.pl, *Wojo" <"wbijok[no-spam]* wrote:
> [...]
    > przepraszam za spamowanie, ale spodziewałem się, że zostanę
    > poinformowany dodatkowym mailem o 9 pytaniu.

    Do mnie przyszedl mail o ostatnim pytaniu chwile temu i info o peselu -
    konkurs zakonczylem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-11-25 20:54:21
    Od: Pts <p...@p...pl>

    Wojo pisze:
> [...]
    > maila, przynajmniej do mnie. Jak to oczywista oczywistość to przepraszam
    > za spamowanie, ale spodziewałem się, że zostanę poinformowany dodatkowym

    Są jakieś wymagania odnośnie konta konkursowego? Tzn. czy muszę je
    używać jakiś czas, czy może mogę je zamknąć, powiedzmy dzień po
    wyczyszczeniu konta z tych 100zł ;)?

  • 5. Data: 2008-11-25 21:04:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Są jakieś wymagania odnośnie konta konkursowego? Tzn. czy muszę je
    > używać jakiś czas, czy może mogę je zamknąć, powiedzmy dzień po
    > wyczyszczeniu konta z tych 100zł ;)?

    chyba nie ma takiego ograniczenia, możesz zamknąć konto od razu po
    wypłacie kasy...

    mimo wszystko chcę się pobawić lokatą ON, wpłacę max. kwotę i dam
    zlecenie przelewania na konto w innym banku 2,49 zł dziennie...zobaczymy
    czy zadziała ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-11-25 21:13:00
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 25 Nov 2008 21:54:21 +0100, Pts wrote:

    > Są jakieś wymagania odnośnie konta konkursowego? Tzn. czy muszę je
    > używać jakiś czas, czy może mogę je zamknąć, powiedzmy dzień po
    > wyczyszczeniu konta z tych 100zł ;)?

    Konto jest darmowe, jeśli nie weźmiesz karty, także dla przyzwoitości
    możesz je "poużywać" przez jakiś czas przed zamknięciem.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2008-11-25 21:13:16
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nie wiem jak u was ale chyba jakiegoś zonka mają - cos im padło

    nie da sie zalogować

    u was też?

  • 8. Data: 2008-11-25 21:38:05
    Od: Pts <p...@p...pl>

    Józef Gołaś pisze:
    > nie wiem jak u was ale chyba jakiegoś zonka mają - cos im padło
    >
    > nie da sie zalogować
    >
    > u was też?

    Padło jak zwykle po rozesłaniu mailingu. Serwery tej agencji reklamowej
    coś słabe są ;). Chyba do jutra będziesz musiał poczekać.

  • 9. Data: 2008-11-25 21:38:10
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Dnia 25-11-2008 o 21:30:36 Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał:
> [...]
    > dopiero
    > niedawno włączyli kolejne pytanie. Sprawdzałem około godziny temu i

    Gorzej. W trakcie logowania:
    "An internal server error occurred. Please try again later." :-\
    BTW: czyżby aż tyle luda się na raz logowało?
    pwz

  • 10. Data: 2008-11-25 21:49:37
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 25 Nov 2008 22:38:10 +0100, pwz wrote:

    > BTW: czyżby aż tyle luda się na raz logowało?

    Bardzo możliwe. Mnie jeszcze chwilę temu bez problemu udało się wypełnić
    wniosek rejestracyjny.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki