  • Data: 2005-04-25 14:03:08
    Temat: Re: skad bank wie o KK?
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:d4irvt$6a9$1@news.onet.pl...

    > Ale twoj wyciag nie jest taki sam jak ten co dostaja banki
    A czym się te wyciągi różnią? Czy klient dostaje tylko info o tym co ma
    przeterminowane, a bank o wszystkim?

    Michał M

    ps. niedawno skladalismy wniosek o kredyt mieszkaniowy, moja mażłonka nie
    napisała o karcie kredytowej z Citi, której nie używa od czasu utraty
    ważności (więcej niż 2 lata wstecz), a którą co jakiś czas nową (z nową datą
    ważności - do aktywacji) dostaje. I co - był telefon do niej z banku (PKO
    BP), w którym się staraliśy o kredyt o co chodzi - ale na szczęście po
    wyjaśnieniach kredyt dostaliśmy. Chyba musieli mieć info z BIKu.