  • 11. Data: 2002-01-08 23:51:02
    Temat: Re: rosnie nam narybek :-)
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:08012002.0461893C@blurp.bzzz.pfff...
    > ciekawe czy mowa o tym samym sklepie z terminalem BZWBK kolo ktorego
    > mieszkam :)

    Toto się nazywa bodaj EuroShop, czy jakoś inaczej tak swojsko. :-)

    --
    Konrad J. Brywczyński should it be implausible
    b...@w...pdi.net that a man can supervise

  • 12. Data: 2002-01-09 10:03:09
    Od: <y...@y...pl>

> [...]
    > za pomocą czarnej VE z IzzyBanku. Wg. jego relacji personel sklepu
    > na Mickiewicza (terminale BZWBK) w Default zachował się prawidłowo
    > (porównanie podpisu, itp.). Czerwony pasek nie wzbudził zdziwienia.
    >
    > --
    > Konrad J. Brywczyński                                    "Mijaj zdrów
    > b...@w...pdi.net                                        Otwarte okna"
    > www.kjb.w.pl                                              John Irving
    > UIN:27412398                                      Hotel New Hampshire

    Napisz ze w 100licy bo sie koledzy z pomorza pogubili nieco ;-)
    Y.

  • 13. Data: 2002-01-09 13:21:52
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik <y...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Napisz ze w 100licy bo sie koledzy z pomorza pogubili nieco ;-)

    Przecież napisałem, że default. Od zarania dziejów jest to jednoznaczne. ;-)

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

  • 14. Data: 2002-01-09 13:38:58
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Użytkownik <y...@y...pl> napisał w wiadomości
    >news:178c.00000ce5.3c3c155c@newsga te.onet.pl...
    > Napisz ze w 100licy bo sie koledzy z pomorza pogubili nieco ;-)

    W stolicy? O niczym takim w Krakowie nie słyszałem...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 15. Data: 2002-01-09 13:42:25
    Od: "malenka" <m...@a...net.pl>

    "Piotr "Merlin" Krzciuk" <m...@i...com> wrote in message
    > No co Ty, przecież stolica bankowości jest w Łodzi :)

    Wlasnie :-) I nawet jest Mickiewicza i nawet na rogu jest BZWBK :-))) o ile
    dobrze pamietam...

    Pozdr.
    male

  • 16. Data: 2002-01-09 14:22:42
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >"Piotr "Merlin" Krzciuk" <m...@i...com> wrote in message
    >>

    >Wlasnie :-)

    A propos: od kogo (lub czego) bardziej zależy MultiBank - Łodzi czy Warszawy?
    BRE jest z W., ale Multi mieści się w Ł. Jak coś tam działa (lub nie działa)
    to zawdzięczamy to (lub zawalili to) ludzie z W. czy Ł.?

  • 17. Data: 2002-01-09 14:45:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "alexy"
    > (...) Jak coś tam działa (lub nie działa)
    > to zawdzięczamy to (lub zawalili to) ludzie z W. czy Ł.?

    Pewnie jest podział pracy ;-)))
    Jak coś tam działa to zadzięczamy to ludziom z W.
    Jak coś tam nie działa to zawdzięczamy to zawalili to ludzie z Ł.
    *** blad ***

  • 18. Data: 2002-01-11 01:39:15
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Konrad Brywczyński wrote in news:a1g45n.1i8.1@Konrad.Brywczynski:

    > Toto się nazywa bodaj EuroShop, czy jakoś inaczej tak swojsko. :-)

    Jak idę do niego zamykam w odpowiednim momencie oczy, zeby tego nie
    widziec :>
    mieszkam tu na tyle dlugo ze sobie radze, ale jak sie pojawi jakis pies
    na drodze to nie jest fajnie ;>

    tak btw. zeby nie bylo OT zmienili ostatnio identyfikacje tego
    terminala, jest: EURO SHOP WARSZAWA PL a bylo kiedys tak milo: ERTOM
    TRADE SP. Z O.O. WARSZAWA PL :>>

    --
    empeg

    {6999C0EA-02B9-4DEB-B90D-2807307593AD}

  • 19. Data: 2002-01-11 01:48:54
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    alexy wrote in news:02010914385828@polnews.pl:

    > W stolicy? O niczym takim w Krakowie nie słyszałem...

    Taaak. W Krakowie jest przeciez ten, jak mu tam, eee, Wedel :>

    a wszelkim krakowskim milosnikom stolicy (i jej bankow ;) moge
    zadedykowac:
    http://mleczko.onet.pl/big_pic.html?N=1&KAT=115
    szczegolnie kawalek przy prawej krawedzi, po srodku ;)

    --
    empeg

    {84C4079A-3993-442A-A318-2AF2F12DD515}