  • 1. Data: 2003-01-27 18:24:22
    Temat: rezygnacja prezesa KB
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    http://www.reuters.pl/news/toprint.jsp?id=452371

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 2. Data: 2003-01-27 19:41:52
    Temat: Re: rezygnacja prezesa KB
    Od: t...@p...onet.pl

    > http://www.reuters.pl/news/toprint.jsp?id=452371
    >
    > Pozdrawiam, Grzegorz
    >

    > --
    > Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

    No i zaczęło się. Teraz kolej na prezesa BRE Banku

  • 3. Data: 2003-01-27 20:37:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > No i zaczęło się. Teraz kolej na prezesa BRE Banku

    Nic sie nie zaczelo... Pacukowi dawno juz sie nalezalo. Pod jego rzadami KB
    wcale sie nie rozwijal. Na samej probie przejecia BOS stracili wiele czasu i
    do tego musieli sie wycofac. Plany stworzenia banku hipotecznego na bazie
    Prosper Banku [Polski Kredyt Bank] - fiasko. W produktach... Zapowiedzi o
    wprowadzeniu dostepu prze Internet - ponad 2 lata. Wprowadzenie karty z
    mikroprocesorem zajelo rowniez ok 2 lat [miala byc juz na przelomie
    1999/2002]. Informacje o karcie kredytowej od poczatku ub. roku.

    Maciej

  • 4. Data: 2003-01-27 23:22:38
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    spojrz tez na inne banki, te sa nie lepsze .....

  • 5. Data: 2003-01-28 07:53:13
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > mikroprocesorem zajelo rowniez ok 2 lat [miala byc juz na przelomie
    > 1999/2002]. Informacje o karcie kredytowej od poczatku ub. roku.

    Tak negatywnie na działalność Pacuka to bym nie patrzył. Stworzył bank od
    podstaw. Aktualnie ze względu na różne wskażniki KB okupuje miejsca od 4 do 8
    (suma bilansowa, wartość kredytów, depozytów, liczba placówek, liczba
    bankomatów, itp.). Ma w pełni wdrożony jeden z najnowocześniejszych w Polsce
    systemów bankowych; w pełni odmiejscowione rachunki. Co roku wypracowywał dość
    pokażne zyski. To tylko za rok 2002 odnotował straty (przejęcie Prospera z dużą
    liczbą straconych kredytów, afera z salezjanami, konieczność przeksięgowana
    wielu kredytów na wątpliwe lub stracone zgodnie ze znacznie zaostrzoną - w
    stosunku do polskich warunków - procedurą inwestora strategicznego oraz ogólnie
    trudna sytuacja na rynku bankowym). Wszystkie produkty o których wspominasz
    (Internet, KK) mimo opóżnień zostały jednak wprowadzone, czego nie można
    powiedzieć o wszystkich innych z pierwszej dziesiątki bankach w Polsce.
    *************
    Zgodnie z informacją poszło o strategie rozwoju. Nie wiem dokładnie o co
    chodzi. Ale domyślam się, że Belgowie chcą w ranach KB rozwijać intensywnie
    działalność ubezpieczeniową. Sami to robią u siebie. Jednak w warunkach
    polskich (bardzo ubogie społeczeństwo) skierowanie wiekszych sił na tego typu
    działalność przy określonych limitach zatrudnienia jest co najmniej dyskusyjne.
    Tensor1.

  • 6. Data: 2003-01-28 11:00:47
    Od: Andrzej Godawski <A...@w...pl.|.nospam>

> [...]
    > chodzi. Ale domyślam się, że Belgowie chcą w ranach KB rozwijać intensywnie

    ramach jak sądzę :)

> [...]
    > działalność przy określonych limitach zatrudnienia jest co najmniej dyskusyjne.

    Dużo piszesz o KB. Mają wiele plusów, ale o warunkach kredytowych nie chcą
    gadać.
    Pani z okienka lub biurka mówi mamy tak w rozpisce albo pan masz albo pan
    dostajesz
    gorsze zasady i sory winetu. Może poradzisz jak i czym można (no i kogo)
    przekonać
    w KB, żeby nie traktowali Cię/Mnię jak jednego z wielkiego wora. Ale jednego i
    niepowtarzalnego :)
    Osobiście uważam,że na traktowaniu klienta indywidualnie bank może jedynie
    zyskać,
    ale obecna sytuacja tego nie potwierdza, gdyż większość banków przejętych przez
    kapitał z ... traktuje klienta jak zło konieczne i co raz bardziej upodabnia się
    do SZITI Banku :)

    Pozdrawiam
    Andrzej Godawski

  • 7. Data: 2003-01-29 14:08:26
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    przez
    > kapitał z ... traktuje klienta jak zło konieczne i co raz bardziej upodabnia
    Wydaje mi się, że sposób obsługi klienta zależy bezpośrednio od konkretnego
    pracownika Banku a nie od inwestorów Banku (krajowych czy zagranicznych).
    Istotny tu jest także (niestety) odpowiedni nadzór Kierownictwa danego Oddziału.
    Tensor1.

  • 8. Data: 2003-01-30 10:44:41
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik MK pisze:

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nic sie nie zaczelo... Pacukowi dawno juz sie nalezalo. Pod jego rzadami KB
    > wcale sie nie rozwijal.
    Ale reklamy miał fajne. Choć ostatnio widziałem jakąś panienkę
    z reklamy PeKaO SA. Taką w czerwonej sukience koktailowej zdaje się.
    Jeśli taka analizowała by moje zdolności "kredytowe" to
    zgodziłbym się na jakieś dodatkowe "zabezpieczenia".

    .-)

  • 9. Data: 2003-01-30 15:23:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote in message
    my.home.or.workplace.pl.
    ..
> [...]
    > Jeśli taka analizowała by moje zdolności "kredytowe" to
    > zgodziłbym się na jakieś dodatkowe "zabezpieczenia".

    Hmm - mnie ta kobieta odrzuca. Mam ohydną twarz :-)

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2003-01-30 16:44:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    >Mam ohydną twarz :-)

    Nie przejmuj się Krzysiu, z tym można żyć :D

    Pozdrowienia,
    Glenn