  • Data: 2018-10-27 01:29:46
    Temat: Re: revolut cd?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-26 o 11:06, r...@k...pl pisze:

    > Nie chcę pisać, że to dziadostwo, ale:
    > 1) przy skanowanie dokumentu okienko pokazywało zupełnie co innego niż
    > rzeczywistość - skończyło się tak, że musiałem skanować podłogę, a na zdjęciu
    > był dokument znajdujący się 10cm wyżej

    Przecież to nie Revolut winny, że nie potrafisz skanować. :D

    > 2) przy pierwszym zasileniu okienko zawiesiło się, przy drugim poszło -- potem
    > okazało się, że zrobiłem 2 wpłaty

    Hehe, ja za pierwszym razem zasiliłem chyba cztery razy w ten sposób.

    > Także ta apka Revoluta jakościowo kicha.

    Dlaczego uważasz, że także ta apka jest jakościowo kicha? Która apka
    Revoluta jeszcze jest również jakościowo kicha? Wydawało mi się, że
    Revolut to tylko jedna aplikacja.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/