  • Data: 2018-04-12 07:54:53
    Temat: Re: revolut cd?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-12 o 01:36, MrMrooz pisze:

    > Nie będzie w stanie. Jest to opisane na ich stronach pomocy. Generalnie kolejność
    pobierania jest następująca:
    > 1. waluta płatności - jeżeli jest wystarczająca kwota
    > 2. waluta domyślna - czyli dla użytkowników z PL - złotówki
    > 3. waluta z najwyższym saldem
    >
    > Nie trzeba wcześniej przewalutowywać - choć trzeba być świadomym, że spread w
    weekendy jest trochę wyższy niż na tygodniu.

    > Pozdrawiam
    > Michał M

    jestem użytkownikiem z PL a mimo wszystko było pytanie czy chcę zapłacić
    w PLN czy w default currency (GBP), dla mnie domyślna waluta to nie PLN?
    może system revolut poznał to po pierwszej transakcji (więcej pytań już
    takich nie miałem)

    z ciekawości wybrałem drugą opcją i na przewalutowaniach straciłem ok.
    7% płatności (całe 36 gr), ale gdyby ktoś realizował transakcję na
    wyższą kwotę i nieświadomie wybrał opcję default currency to byłby
    nieźle stratny

    --
    pozdrawiam
    RobertS