eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirevolut cd? › Re: revolut cd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan
    .pl!not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: revolut cd?
    Date: Thu, 12 Apr 2018 07:54:53 +0200
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <pamsbd$mtp$1@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <pal12i$m1v$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <s...@p...org>
    <pal2hs$m1v$2@sunflower.man.poznan.pl>
    <s...@p...org>
    <paljp7$a75$1@node1.news.atman.pl> <palmqr$s4a$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <palq7h$gi9$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: d103-11.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1523512493 23481 77.65.103.11 (12 Apr 2018 05:54:53
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2018 05:54:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180411-6, 2018-04-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:636242
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-12 o 01:36, MrMrooz pisze:

    > Nie będzie w stanie. Jest to opisane na ich stronach pomocy. Generalnie kolejność
    pobierania jest następująca:
    > 1. waluta płatności - jeżeli jest wystarczająca kwota
    > 2. waluta domyślna - czyli dla użytkowników z PL - złotówki
    > 3. waluta z najwyższym saldem
    >
    > Nie trzeba wcześniej przewalutowywać - choć trzeba być świadomym, że spread w
    weekendy jest trochę wyższy niż na tygodniu.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał M
    >

    jestem użytkownikiem z PL a mimo wszystko było pytanie czy chcę zapłacić
    w PLN czy w default currency (GBP), dla mnie domyślna waluta to nie PLN?
    może system revolut poznał to po pierwszej transakcji (więcej pytań już
    takich nie miałem)

    z ciekawości wybrałem drugą opcją i na przewalutowaniach straciłem ok.
    7% płatności (całe 36 gr), ale gdyby ktoś realizował transakcję na
    wyższą kwotę i nieświadomie wybrał opcję default currency to byłby
    nieźle stratny

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1