  • Data: 2018-04-16 16:18:13
    Temat: Re: revolut cd?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sklepy DCC nie oferują (czy też nie okradają w ten sposób - wchodząc w buty banku ;)

    > To w końcu robiłeś drugi test kartą revoluta w tym samym biedronku?
    > I najlepiej w tej samej kasie.

    nie, ale mogę zrobić, to nie problem

    > Już wiem skąd to pewnie się wzięło - koszt DCC w pekao to pewnie prowizja+spread.
    Nie chce mi się sprawdzać ich kursów, ale zakładam "standardowo-złodziejski" narzut
    3-3,5% - więc po dodaniu prowizji się zgadza (spread revoluta na GBP->PLN - pewnie
    ok. 0,5% - ginie w tej sumie).
    > A długo musiało się to "umyśliwać" dlatego, że to trzeba być polskim bankiem, by
    wymyślić koszenie przy DCC nie tylko na kursie, ale i na prowizji...

    nie na marżach to na wszystkim innym koszą ile się da

    > Żeby to było takie proste - trzeba zawsze patrzeć na terminal islip, czy oby kasjer
    nas nie "uszczęśliwił" DCC bez pytania - tyczy się to każdej karty używanej poza
    krajem wydania.

    miałem taką sytuację, ale wybrałem opcję anuluj i wprowadzał transakcję
    jeszcze raz

    --
    pozdrawiam
    RobertS