eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja Citi › Re: reklamacja Citi
  • Data: 2002-03-08 11:27:50
    Temat: Re: reklamacja Citi
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > OK rozumiem że uważasz, że wszystko jest wporządku. Ja uważam, że nie.
    > Wydaje mi się, że jeśli problemu nie było by podczas pierwszej rozmowy
    > powinno mi to zostac wyjaśnione.
    > Ale może się mylę ?
    A co kolega uważa, że nie jest w porządku. Jeśli pomyłkowo w jakimś punkcie
    handlowym dostałeś z powrotem podpisanego slipa a niepodpisanego zatrzymano
    na dowód transakcji to jest win/pomyłka/nieuwaga punktu handlowego a nie
    banku. Reklamacja byłaby zasadna jeślibyś nie otrzymał towaru/usługi za
    którą zapłaciłeś. Kolego błąd nie jest (jak przypuszczam) rzecznikiem
    prasowym Citi tylko rozsądnym człowiekiem. Czy oczekujesz od banku, że
    rozpatrzy twoją transakcję i odda ci pieniądze mimo, że otrzymałeś
    towar/usługę opłaconą kartą. Jeśli tak to wiedz, że jest to oszustwo i jest
    ścigane przez prawo. Rodzaj banku nie tu nic do rzeczy.
    Marcin
    PS. Nie jestem rzecznikiem prasowym Citi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1