    From: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja Citi
    Date: Fri, 8 Mar 2002 12:27:50 +0100

    > OK rozumiem że uważasz, że wszystko jest wporządku. Ja uważam, że nie.
    > Wydaje mi się, że jeśli problemu nie było by podczas pierwszej rozmowy
    > powinno mi to zostac wyjaśnione.
    > Ale może się mylę ?
    A co kolega uważa, że nie jest w porządku. Jeśli pomyłkowo w jakimś punkcie
    handlowym dostałeś z powrotem podpisanego slipa a niepodpisanego zatrzymano
    na dowód transakcji to jest win/pomyłka/nieuwaga punktu handlowego a nie
    banku. Reklamacja byłaby zasadna jeślibyś nie otrzymał towaru/usługi za
    którą zapłaciłeś. Kolego błąd nie jest (jak przypuszczam) rzecznikiem
    prasowym Citi tylko rozsądnym człowiekiem. Czy oczekujesz od banku, że
    rozpatrzy twoją transakcję i odda ci pieniądze mimo, że otrzymałeś
    towar/usługę opłaconą kartą. Jeśli tak to wiedz, że jest to oszustwo i jest
    ścigane przez prawo. Rodzaj banku nie tu nic do rzeczy.
    Marcin
    PS. Nie jestem rzecznikiem prasowym Citi.