eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwreforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum › Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
    From: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
    Date: Fri, 13 Feb 2009 20:57:01 +0100

    Dnia 11-02-2009 o 00:09:02 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Konto oprocentowane w wybranym banku dla kazdego pracujacego, z brakiem
    > mozliwosci wyplat do momentu przejscia na emeryture. Miesieczna skladka
    > 4-10% od pensji brutto. Oszczedzamy w ten sposob mnostwo kasy na
    > comiesiecznych prowizjach placonych OFE za tzw. zarzadzanie w ciagu 40
    > lat.

    biorac pod uwage możliwość długotrwalej bessy juz wkrótce przedstawiłeś
    interesujacy pomysł na zasady inwestycyjne dla nowego OFE. Może jakiś
    inwestor
    kupi taki pomysł. Ot choćby nazwać to OFE mBank oni kochają hasło "0
    opłat".
    Ja nie żartuje - wierze że nie ma powodu by taki OFE nie zaistniał. Obecna
    składka odpowida
    Twoim widełkom.

    Co innego kwestia wypłat. Zakłady emerytalne zmuszające nas kupować plany
    za prowizje
    to zamach na kase. I tu sie zgadzam - wybrano
    bardzo kiepskie rozwiazanie, aby tylko cokolwiek wypłacać do śmierci.

    --

    Z.