  • 11. Data: 2005-01-13 20:10:44
    Temat: Re: recykling bankomatow
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-13 20:02, Użytkownik 666 napisał:
    > Bez przesady, Euronet często pozwala wypłacić banknotami 20 złotowymi.

    A gdzie takie są? Nie widziałem jeszcze Euronetu wypłacającego 20zł.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2005-01-13 21:30:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > A gdzie takie są? Nie widziałem jeszcze Euronetu wypłacającego 20zł.

    Ja też nie widziałem, a zjeździłem całą Polskę i wypłacałem w różnych
    lokalizacjach.

    10 - ING
    10 i 20 wypłcają bankomaty BZWBK, PKO BP

    nie wiem jak PeKaO SA

    K.

  • 13. Data: 2005-01-13 22:02:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > 10 - ING
    > 10 i 20 wypłcają bankomaty BZWBK, PKO BP

    i BePeHahaha

    Bartol

  • 14. Data: 2005-01-14 07:55:44
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > lubię nowe 20 z bankomatu PKO BP - specjalnie proszę o wypłatę 80 zł
    (czasem
    > parę razy) żeby tak mi wypłacił :-)
    >
    > a 10 wypłaca jeszcze PekaoSA

    I BGŻ.

    Grzexs

  • 15. Data: 2005-01-14 07:56:49
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > 10 - ING
    > 10 i 20 wypłcają bankomaty BZWBK, PKO BP

    PKOBP nie, przynajmniej nie spotkałem się od siedmiu lat.

    Grzexs

  • 16. Data: 2005-01-14 15:55:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Grzexs napisał:

    > PKOBP nie, przynajmniej nie spotkałem się od siedmiu lat.

    Eee, wypłacają. Ja wypłacałem w bankomacie (u mnie są 3 w Oddziale) w
    budynku oddziału i dało się (ATM-y produkcji NCR).

    K.

  • 17. Data: 2005-01-14 16:49:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    666 napisał(a):
    > Bez przesady, Euronet często pozwala wypłacić banknotami 20 złotowymi.

    Euronet to akurat ma najmniej 50 PLN.

  • 18. Data: 2005-01-14 16:50:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > Eee, wypłacają. Ja wypłacałem w bankomacie (u mnie są 3 w Oddziale) w
    > budynku oddziału i dało się (ATM-y produkcji NCR).

    Kiedy to było? Oficjalnie już ich nie ma od dawna. Zresztą wpisz jakąś
    śmieszną kwotę w stylu 5 PLN, to zobaczysz o co poprosi bankomat.

  • 19. Data: 2005-01-15 17:24:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 13 Jan 2005 21:10:44 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@w...net.pl> wrote:

    >Nie widziałem jeszcze Euronetu wypłacającego 20zł.
    Byl kiedys bankomat w Szczecinie na al. Wyzwolenia w DB - na stronie
    mBanku widnial jako euronet. Na samym bankomacie znaczkow euronetu nie
    bylo. Chyba bylo logo podswietlane nad bankomatem. Wyplacal chyba
    rowniez 10 zl. 20 zl na pewno. mBank nie bral prowizji od tych wyplat
    :)

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 20. Data: 2005-01-15 18:07:19
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    > lubię nowe 20 z bankomatu PKO BP - specjalnie proszę o wypłatę 80 zł (czasem
    > parę razy) żeby tak mi wypłacił :-)
    > a 10 wypłaca jeszcze PekaoSA

    Do niedawna PKO BP, być może nadal, nie jestem w stanie potwierdzić bo
    nie wypłacałem u nich już z pół roku...

    --
    Brother will kill brother
    Spilling blood across the land