  • 1. Data: 2007-04-27 10:58:38
    Temat: ranking lokat w PLN
    Od: " ansidhe " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    mam do ulokowania kilkadziesiat tys. PLN i od paru dni próbuje wybrac
    najlepsza oferte spośród obecnych na rynku. Dopuszczam rachunki
    oszczednosciowe ("lokata a-vista") typu mBank eMaxPlus oraz lokaty miesieczne
    wysokooprocentowane od kwoty > 5000 PLN (podziele wieksza kwote na kilka
    lokat). Jednakze poza danymi liczbowymi na wybór moga wplywac czynniki
    dodatkowe, np. czas oczekiwania na otwarcie r-ku, ogólna opinia o banku,
    oplaty za prowadzenie, oplaty za wyplaty i przelewy wychodzace, mozliwosc
    wyplaty gotówkowej z kasy, prawdziwe (a nie sciemnione marketingowo) warunki
    oprocentowania i inne, na które jeszcze nie wpadlem.

    Wszystkich zainteresowanych prosze o komentowanie, opinie, doswiadczenia i
    sugestie. Z góry dziekuje i mam nadzieje, ze ten ranking przyda sie nie tylko
    mnie.

    Obecnie w rankingu prowadzi: rachunek TOP GetinBanku (a vista 3.9%).
    (chociaz historia o "wielkim sukcesie w GetinBanku" nieco mnie zrazila)

  • 2. Data: 2007-04-27 11:15:40
    Temat: Re: ranking lokat w PLN
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Obecnie w rankingu prowadzi: rachunek TOP GetinBanku (a vista 3.9%).
    > (chociaz historia o "wielkim sukcesie w GetinBanku" nieco mnie zrazila)

    Konto oszczędnościowe 4,05%* w Toyota Bank Polska - konto zakładasz bez
    wychodzenia z domu (brak problemow, a la Getin)
    Konto oszczędnościowe 4,50%** w Citi - jw. wniosek przez net, rozmowa z
    konsultantem, wizyta kuriera i podpisanie umowy.

    * prawdopodobnie trzeba zalozyc konto osobiste z karta debetowa (30zl
    rocznie), ale mnie sie udalo zalozyc konto bez karty ;-)
    * oferta obowiązuje max. do 2.07

    IMHO to obecnie dwie najlepsze oferty na rynku ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-27 11:19:45
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

> [...]
    >
    > * prawdopodobnie trzeba zalozyc konto osobiste z karta debetowa (30zl
    > rocznie), ale mnie sie udalo zalozyc konto bez karty ;-)

    Drobna korekta:
    ** oferta obowiązuje max. do 2.07

  • 4. Data: 2007-04-27 11:19:58
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > Konto oszczędnościowe 4,50%** w Citi - jw. wniosek przez net, rozmowa z
    > konsultantem, wizyta kuriera i podpisanie umowy.

    Lokaty 14 dniowe w GetinBanku :) mozna nieobelkowac ich 3,8%netto.
    Tylko zalozenia konta internetowego to ponad 30 dni i minimum dwie
    wizyty w placowce.

  • 5. Data: 2007-04-27 12:12:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Drobna korekta:
    > ** oferta obowiązuje max. do 2.07

    bardzo drobna, aczkolwiek potrzebna ;-)

  • 6. Data: 2007-04-27 19:20:15
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyplaty gotówkowej z kasy, prawdziwe (a nie sciemnione marketingowo) warunki
    > oprocentowania i inne, na które jeszcze nie wpadlem.

    Poleciłbym eurobank (mimo, że mam z nimi na pieńku za KK).
    Ale jeśli chodzi o ich konto to ma swoje zalety: jest całkowicie bezpłatne (nic
    się nie płaci za otwarcie ani za prowadzenie) no i zakłada się go w 5 minut.
    Lokaty mają nawet ciekawe oprocentowane (np. na 3 m-ce: do 10.000 - 4%, powyżej
    10.000 - 4,05%), od 50.000 można negocjować %. No i wypłata/przelew po
    zakończonej lokacie jest bezpłatna. Więc jak coś ulokujemy to zostaje nam czysty
    % (pomijając 19% Belki). Placówek jest w cholerę, ale obsługa czasem jak na
    kasie w Tesco - zależy na kogo trafisz i jaki ma dzień.

    Pzdr. Parl Dro

  • 7. Data: 2007-04-27 20:13:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Lokaty 14 dniowe w GetinBanku :) mozna nieobelkowac ich 3,8%netto.
    > Tylko zalozenia konta internetowego to ponad 30 dni i minimum dwie wizyty
    > w placowce.

    Na razie lokat 14-dn w Getinie nie przebija zadne konta oszczednosciowe 3,8%
    daje nam tyle co 4,7% na jakims tam koncie.(trzeba sie troche naklikac po
    1700zl na jednej lokacie). No i faktycznie zalozenie konta trwa koszmarnie
    dlugo. Maja jeszcze lokaty na 4-mies 5,5% przed obelkowaniem co daje nam
    4,45% na czysto-lokaty 4-M mozna zakladac w placowce i w sieci.

  • 8. Data: 2007-04-27 20:35:08
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > dlugo. Maja jeszcze lokaty na 4-mies 5,5% przed obelkowaniem co daje nam
    > 4,45% na czysto-lokaty 4-M mozna zakladac w placowce i w sieci.

    1000zl lokata 4 miesieczna daje 18,33zl brutto czyli 4,5% netto
    rocznie:) Jesli jednak obligacje EDO beda na 6,5% co jest malo realne
    to bedzie lepsza inwestycja.

  • 9. Data: 2007-04-28 22:40:51
    Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Konto oszczędnościowe 4,50%** w Citi - jw. wniosek przez net, rozmowa z
    > konsultantem, wizyta kuriera i podpisanie umowy.

    Lub spacerek do oddzialu Citi i zalozenie konta wraz z dostepem przez net,
    czynnego 'od zaraz', na miejscu. Calosc operacji zakladania trwa okolo 15
    minut :-)

    Pozdrawiam
    ISIA