  • 1. Data: 2007-04-27 08:57:16
    Temat: MasterCard Onet w LukasBank
    Od: "Chandler" <l...@l...home.pl>

    Witam

    Obecnie spłacam kilka kredytów (ok 820 zl miesiecznie) w Lukas Banku
    (wszystko płacone terminowo), postanowiłem że w przyszłym tygodniu spłace je
    za jednym zamachem. Chciałbym sobie wyrobić po spłaceniu wszystkiego karte
    MasterCard Onet, nie wiecie moze czy można ją wyrobić w trybie
    przyspieszonym tj. na dowód w 15 minut?

    Dziekuje za pomoc

    Chandler:)

  • 2. Data: 2007-04-27 09:11:42
    Temat: Re: MasterCard Onet w LukasBank
    Od: "Marcin B" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chandler <l...@l...home.pl> napisał(a):

> [...]
    > za jednym zamachem. Chciałbym sobie wyrobić po spłaceniu wszystkiego karte
    > MasterCard Onet, nie wiecie moze czy można ją wyrobić w trybie

    Karty raczej Lukas w 15 min nie wyrobi :)
    Ale decyzje w sprawie przyznania dostaniesz nawet w mniej niż 15 min.

    Na moje oko nie dostaniesz odrazu po spłaceniu tych kredytów, bo Lukasem
    rządzi SUPER-SYSTEM, i dopiero jak on przemieli to, że spłaciłes wszystko to
    wyda pozytywną decyzje :) Zawsze mozesz zadzwonic na infolinie i tam
    przedstawią Ci oferte :)
    Jest to oferta na obecną chwile to jutro już mozesz nie dostac nic - ja tak
    kiedys miałem, ale ostatnio jak były w MM raty 0% to aż dwa razy dzwoniłem,
    żeby sie upewnic czy ich super system da mi cokolwiek :)))

  • 3. Data: 2007-04-27 11:03:49
    Od: "Chandler" <l...@l...home.pl>

    >Karty raczej Lukas w 15 min nie wyrobi :)
    >Ale decyzje w sprawie przyznania dostaniesz nawet w >mniej niż 15 min.

    Oczywiście oto mi też chodziło czyli decyzję na sam plastik mogę poczekać:)

    > Na moje oko nie dostaniesz odrazu po spłaceniu tych kredytów, bo Lukasem
    > rządzi SUPER-SYSTEM, i dopiero jak on przemieli to, że spłaciłes wszystko
    > wyda pozytywną decyzje :)

    Właśnie tak chciałem zrobić, czyli że w tym tygodniu wszystko zapłacę a po
    długim tygodniu przejdę się zobaczyć czy wszystko jest OK. Swoją drogą
    szkoda, że bank sam nie przysła informacji że kredyt został spłacony tak jak
    np. robi to AIG.

    Serdeczne dzięki za info:)

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 4. Data: 2007-04-27 11:17:32
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Chandler wrote:

> [...]
    > szkoda, że bank sam nie przysła informacji że kredyt został spłacony tak jak

    Być może bank sam zaproponuje ci kk. Kolega brał coś kilka razy na raty
    przez Żagiel i po pewnym czasie otrzymał od nich kk. Wiesz wtedy
    szybciej możesz kredyt brać bez zbędnych formalności ;) Jedno małe "ale"
    to, że kk Żagla jest fatalna i droga. Ta lukas-onet wygląda całkiem
    miło. Ciekawe jak z przeliczaniem przy płatnościach np w USD bo
    rozliczana jest w EURO. Jeżeli wychodziło by ciekawie, to jest fajną
    alternatywą dla MC UEFA z Rajfiego.