  • Data: 2004-01-11 20:36:31
    Temat: Re: [pytanie] szukam banku w celu zalozenia konta ;)
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!> napisał w wiadomości
    news:btrp3e$ql2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jesli dobrze zrozumialem TOiP, to za pierwszy rok korzystania z konta z
    > dostepem do internetu bede musial placic 23pln?!

    Miesięcznie. Albo 18 jeśli wybierzesz konto Nordea Vip i będziesz spełniał
    warunki.

    > "prowadzenie konta z dostępem do internetu - 3pln
    > miesięczna opłata za token w pierwszym roku używania - 20pln"

    Można korzystać z kart kodów, które imo są poręczniejsze niż token i tak
    samo bezpieczne - jeśli nie bardziej. Dlaczego? Ano dlatego, że:
    - token ma się jeden, a kart kodów można mieć do pięciu,
    - w razie problemów z kartą czy tokenem po prostu się ją zastrzega, ale na
    następny token potem trzeba czekać nie wiadomo ile, a kartę ma się od razu.
    - kartę można skserować i mieć w pracy, domu, portfelu i móc korzystać w
    dowolnym miejscu - token trzeba zawsze nosić ze sobą, albo korzystać w
    jednym miejscu

    A ja właśnie liczyłem i wychodzi mi na to, że ucieknę wkrótcę (jak skończę
    studia) z Multi do Nordei, bo mi taniej wyjdzie. Szczególnie na kredycie
    odnawialnym i braku opłat za karty do bankomatu.

    Pozdrawiam,
    Washko