  • Data: 2004-01-15 16:40:57
    Temat: Re: [pytanie] szukam banku w celu zalozenia konta ;)
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    jo44 dnia 2004-01-15 16:33 napisał(a) co następuje:

    > Zebys Kolego sprawdzil, to bys wiedzial!!!!
    > Nowy Sez@m DZIALA pod Linuxem - sprawdzony
    > pod Opera 7.23 i Mozilla 1.5 .

    Nieprawda.

    Przed chwileczką rozmawiałem z pomocą techniczną BPHPBK. Tam uzyskałem
    informację, że nowy Sez@m NA RAZIE nie działa pod systemem innym, niż
    Windows (tak samo, jak DEMO tego systemu - o którym pisałem w poprzednim
    poście).

    Są plany przystosowania go do systemu Linux, jednak w tym momencie
    priorytetem w banku jest migracja użytkowników starego systemu do
    nowego. Nie jest znany termin rozpoczęcia prac nad pluginem dla Linuksa.

    Owszem, podląg rachunku można mieć, tylko co z tego, jeśli nie można
    przeprowadzać operacji? Jak dla mnie - to nie jest DZIAŁANIE.

    > Tak to sie jeszcze raz przekonuje, zeby nie wierzyc
    > PACANOM !!!

    Bardzo proszę więc - zwyczajem grupy - "odszczekać" błędne informacje
    oraz tego PACANA, zwłaszcza że dla mnie jest to obraźliwe określenie.

    Marek