  • 1. Data: 2006-11-29 12:03:11
    Temat: pytanie o niejasny punkt w taryfie opłat i prowizji mBiznes w mBanku
    Od: s...@o...pl

    Mam konto osobiste w mBanku i zamierzam otworzyć tam także firmowy mBiznes.

    Może będę mieć więcej szczęścia przy zakładaniu niż inni uczestnicy grupy.
    W szczególności dla mnie nie będzie przeszkodą "mało kobiecy" głos :P

    Ale konkretnie Nie podoba mi się że wypłaty w bankomacie BZWBK są obciążone
    prowizją 2zł. Myślałem że będę przelewać z firmowego na osobiste i z osobistego
    wypłacać, ale znalazłem pkt mówiący że darmowe są jedynie przelewy na "rachunek
    bieżący" w mBanku, a przelewy na pozostałe rachunki mBanku kosztują tyle,
    co przelewy do innych banków, czyli złotówkę.

    Czy to oznacza, że nie da się bezprowizyjnie wypłacić zarobionych pieniędzy? :(

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2006-11-29 13:05:05
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    s...@o...pl napisał(a):

    > Mam konto osobiste w mBanku i zamierzam otworzyć tam także firmowy mBiznes.

    Może zainteresujesz się ofertą "wewnętrznej konkurencji" mBanku, czyli
    MultiBanku. Funkcjonalność podobna, ten sam bank, ten sam system pod
    spodem, większość funkcji systemu transakcyjnego wdrażana jest w obydwu
    bankach (niekoniecznie jednocześnie).

    Konta założone w MultiBanku w promocji (bodajże do końca roku) będą
    bezterminowo prowadzone bezpłatnie. Wypłata gotówki w bankomacie
    MultiBanku, EuroNetu, Cash4you i BZWBK: 0zł. Wypłata awizowana w
    placówce: 0zł. Jest jednak opłata za kartę: 3zł/miesiąc (to taniej, niż
    w mBanku).

    Marek

  • 3. Data: 2006-11-29 16:33:16
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy to oznacza, że nie da się bezprowizyjnie wypłacić zarobionych
    pieniędzy? :(

    Tak, kosztuje to conajmniej złotówkę.

  • 4. Data: 2006-11-29 17:45:22
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > Wypłata awizowana w placówce: 0zł.
    > Jest jednak opłata za kartę: 3zł/miesiąc (to taniej, niż w mBanku).

    Mimo wszystko muszę mieć konto w mBanku, bo handel na allegro tego wymaga,
    po prostu prawie nic nie sprzedam, jeśli nie założę konta w mBanku.

    A wypłacanie, no cóż, trzeba zapłacić złotówkę, to zapłacę, będę rzadziej
    latał do bankomatu. Pomyślę też o tym, aby z firmowego mBiznes płacić np.
    polecenia zapłaty, a na konsumpcję przeznaczać wypłaty z firmowego Inteligo
    bo w Inteligo mogę przelewać na osobistę i wypłacać gratis w bankomacie PKO BP

    Gdyby jednak ktoś znał sposób na bezprowizyjną wypłatę z mBiznes,
    chętnie go wysłucham.

    Pozdr
    Aleksander