  • 1. Data: 2004-03-28 18:18:47
    Temat: pytanie o Inteligo
    Od: "Przemek" <p...@l...pl>

    Witam,
    jaki jest: Kod banku ?
    nie chodzi mi tutaj o SWIFT, poniewaz ten kod znam, w formularzu aby
    zrealizowac przekaz z zagranicy musze podac Kod Banku

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2004-03-28 18:21:13
    Temat: Re: pytanie o Inteligo
    Od: "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie chodzi mi tutaj o SWIFT, poniewaz ten kod znam, w formularzu aby
    > zrealizowac przekaz z zagranicy musze podac Kod Banku

    Jak wol napisane na stronie inteligo: BPKOPLPW

  • 3. Data: 2004-03-28 18:24:09
    Od: "Przemek" <p...@l...pl>

    jak doszytalem jest to swift.. mhy...
    jezeli to nie klopot moglbys podac jaki jest SWIFT ?
    Bede wdzieczny

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2004-03-28 18:31:48
    Od: "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl>

    > jak doszytalem jest to swift.. mhy...
    > jezeli to nie klopot moglbys podac jaki jest SWIFT ?
    > Bede wdzieczny
    >
    > Pozdrawiam,
    > Przemek

    A kurde :D Nie doczytalem, myslalem ze chodzi o SWIFT ;). Kod banku czyli
    numer rozliczeniowy ? 10205558

  • 5. Data: 2004-03-30 10:39:54
    Temat: mBank/inteligo a przelew z zagranicy; jakie dane wystarcza?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    czy jak podam:
    - pelny nr konta (ten nowy, "wielocyfrowy" :)
    - nazwe banku
    - moje dane (imie, nazwisko, adres)
    to to wystarczy, aby typ z zagranicy (niemcy)
    mogl dokonac przlewu na moje konto?

  • 6. Data: 2004-03-30 10:40:43
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    nie tu;