  • 1. Data: 2003-05-17 08:01:55
    Temat: pytanie na śniadanie
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Drodzy grupowicze !

    Przez ostatnie kilka miesięcy nie miałam czasu śledzić nowości, które
    pojawiały się na grupie. W związku z tym wybaczcie moje lenistwo i napiszcie
    coś na poniższe pytanko:
    - Jakie konto dla osoby fizycznej, która potrzebuje mieć marmurek w celu
    tylko i wyłącznie wypłaty kasy raz na jakiś czas w kwocie wyższej niż można
    to uczynić z karty z konta w e-banku, jest najtańsze? Chodzi mi o to, żeby
    nie płacić niebotycznych kwot za prowadzenie rachunku i dostęp do konta
    przez internet oraz dokonywanie przelewów przez internet z marmurka do
    e-banku.
    Ostatnio bowiem PEKAO przekroczyło granice mojej wytrzymałości (choć jest
    ogromnie rozległa i trudno ją przekroczyć) - nie dość że z 12 zł do 17 zł
    podwyższyli mi opłatę za prowadzenie ror-u, to podnieśli roczną opłatę za
    przyznany debet do 1,8 % kwoty debetu - zgroza ....

    Wasze rady pozwolą mi zaoszczędzić czasu wczytywania się w regulaminy i
    na pewno będą bogatsze o Wasze osobiste doświadczenia z innymi bankami.
    Obecnie mam konto we wspomnianym PEKAO i mBanku. Proszę o radę na co zmienić
    PEKAO.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
    Kaśka

  • 2. Data: 2003-05-17 09:03:27
    Temat: Re: pytanie na śniadanie
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Kasia wrote:
> [...]

    Jeśli podpadli Ci tylko opłatami, to przekształć Eurokonto w zwykły ROR
    (czy też rachunek bieżący, nie wiem jak się to u nich nazywa). Bezpłatne
    prowadzenie i bezpłatne operacje w kasie. Brak usług dodanych typu karta
    płatnicza, ale rozumiem że na tym Ci nie zależy.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-05-19 18:36:35
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:ba4tpb$2upk$1@foka1.acn.pl...
> [...]
    > prowadzenie i bezpłatne operacje w kasie. Brak usług dodanych typu karta
    > płatnicza, ale rozumiem że na tym Ci nie zależy.

    Nie - no Maestro czasem się przydaje - np. za granicą ...Ale dzięki.
    Szczerze powiem - że słabo się grupa rozpisała - ale rozumiem w pełni - sama
    kiedyś stale Was czytałam i pytanie o konto było jednym z nudniejszych :-))_

    Pozdroofka
    Kaśka

  • 4. Data: 2003-05-19 20:27:30
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Kasia wrote:
> [...]

    He he :)
    Napisałaś: "potrzebuje mieć marmurek w celu tylko i wyłącznie wypłaty
    kasy raz na jakiś czas w kwocie wyższej niż można to uczynić z karty z
    konta w e-banku" a Pekao to spełnia i w dodatku nie musisz zmieniać
    banku :) A za granicę lepiej weź Maestro z Citi.

    To niezupełnie tak jest ;)
    Widocznie grupa zgodziła się z moją opinią. Gdyby było inaczej, to ktoś
    by mnie poprawił.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-05-20 05:24:19
    Od: p...@p...onet.pl

    > Drodzy grupowicze !
    >
    > Przez ostatnie kilka miesięcy nie miałam czasu śledzić nowości, które
    > pojawiały się na grupie.

    W ciągu ostatnich miesięcy niewiele się zmieniło.

    > - Jakie konto dla osoby fizycznej, która potrzebuje mieć marmurek w celu
    > tylko i wyłącznie wypłaty kasy raz na jakiś czas w kwocie wyższej niż można
    > to uczynić z karty z konta w e-banku, jest najtańsze?

    Taki marmurek nazywa się Raiffeisen - konto lokacyjne: koszt prowadzenia 0
    zł.

    Jeszcze lepszym rozwiązaniem jest kupno karty przedpłaconej ING i wypłacać
    do woli w ich bankomatach. W takim przypadku nie musisz otwierać ROR-u.

    Piotrek