  • 1. Data: 2003-06-26 13:20:02
    Temat: [pytanie] akceptacja kart
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Gdzie poszukiwać informacji na temat, które punkty usługowo-handlowe w danym
    mieście, akceptują karty??? Kto ewentualnie (jaka instytucja) moze udzielic
    takiej informacji??

    proszę o jakieś info sprawa dość pilna
    dzieki
    Marek

  • 2. Data: 2003-06-26 13:53:08
    Temat: Re: [pytanie] akceptacja kart
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    danym
    > mieście, akceptują karty??? Kto ewentualnie (jaka instytucja) moze

    mysle, ze nie ma takiej mozliwosci

  • 3. Data: 2003-06-26 14:40:43
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marek wrote:
> [...]

    Ja bym spróbował bezpośrednio u aklajerow.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-06-26 15:22:45
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski":
    Ja bym spróbował bezpośrednio u aklajerow.

    tzn?? Polcard itd?

    Marek

  • 5. Data: 2003-06-26 15:33:20
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marek wrote:
> [...]

    Tak.
    Polcard, eService, CKiC Pekao SA, BZWBK, Citibank - i to chyba wszyscy?

    Stronkę z zestawieniem_wszystkich_punktów akceptujących karty ciężko
    byłoby zrobić ze względu na to, że cały czas się to zmienia.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-06-26 15:44:55
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    wiekie dzieki
    Marek

  • 7. Data: 2003-06-26 20:03:51
    Temat: Odp: [pytanie] akceptacja kart
    Od: "jakub stolarczek" <p...@o...pl>

    Na moj gust nie ewidencjonuje sie takich rzeczy. Jest to zbyt skomlikowane.
    Wiem, bo ostatnio klinetka prosila, bym sprawdzil jej, gdzie moze placic w
    swoim miescie masterka, i nie potrafilem jej odpowiedziec. Nawet po
    przyjezdzie do banku nie znalazlem takiej informacji. Jedyne co znalazlem to
    siec bankomatow.

    pozdrawiam

    jakub stolarczyk
    citibank handlowy

    Użytkownik Marek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bderto$8bp$...@n...atman.pl...

  • 8. Data: 2003-06-30 10:45:07
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Marek" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    danym
    > mieście, akceptują karty??? Kto ewentualnie (jaka instytucja) moze

    http://www.pkt.pl/indexz.php

    Zaznacz opcje - akceptacja kart kredytowych. Tu chodzi o karty platnicze w
    ogole, a nie o krdytowe - stosuja niewlasciwe nazewnictwo.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak