    From: "Marcin Fudala" <m...@k...home.pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: pytania egzam.
    Date: Thu, 10 Jan 2002 19:11:15 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@pa64.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    wiem ze to bedzie miazdzace, ale jakby ktos mogl to jeszcze kilka takich

    6. Porównaj obligacje z akcjami
    7. Średnioważony koszt kapitału (WACC) i jego znaczenie
    8. Ryzyko a stopa zwrotu (Model CAPM)
    9. Scharakteryzuj 5 podstawowych grup wskaźników finansowych
    10. Czynniki wyznaczające stopę wzrostu równomiernego
    11. Czynniki decydujące o stopie zwrotu z kapitału własnego (ROE)
    12. Scharakteryzuj model Baumola
    13. Scharakteryzuj model Millera-Orra
    14. Czynniki decydujące o wielkości przepływów gotówkowych netto
    15. Metody oceny efektywności projektów inwestycyjnych
    16. Istota analizy fundamentalnej
    17. Istota analizy technicznej
    18. Czynniki decydujące o cenie akcji
    19. Czynniki decydujące o cenie obligacji
    20. Scharakteryzuj podstawowe instrumenty pochodne
    21. W jaki sposób można redukować ryzyko finansowe
    22. Czynniki decydujące o zdolności kredytowej firmy (5C)
    23. Czynniki wyznaczające maksymalny poziom zadłużenia przedsiębiorstwa
    24. Struktura bilansu przedsiębiorstwa
    25. Struktura rachunku wyników

    pozdrawiam
    M.