  • Data: 2002-01-10 18:59:16
    Temat: Re: pytania egzam.
    Od: "jasin" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli wrzucasz takie tematy na grupę, to mam dla Ciebie jedną radę... daj
    sobie spokój z egzaminem, bo na pewno oblejesz... Widać, że nie chodziłeś na
    wykłady, nie przeczytałeś żadnych książek i nawet nie masz pojęcia jak się
    do tego zabrać. A teraz bardziej konstruktywnie ... spróbuj zapisać się jak
    najszybciej do jakiejś partii politycznej i przenieś się na politologię - to
    jedyny kierunek, który przychodzi mi do głowy, gdzie można zaliczyć bez
    konkretnej wiedzy... Gdybyś jednak chciał coś zrozumieć, to poczytaj
    najpierw FAQ grupy a to uświadomi Ci jak głupie było twoje pytanie.

    Zawsze starałem się pomagać... pierwszy raz reaguję tak negatywnie ale to
    tylko przez głupotę twego pytania... Marek natrudził się by coś Ci
    wytłumaczyć :)))) a ty nawet pewnie nie przeczytałeś tego co dostałeś...
    Potem nasze uczelnie wypuszczają dupków z tytułami magistrów, którzy ....
    ręce opadają...