  • 1. Data: 2002-08-26 11:31:55
    Temat: przetrzymane pieniądze przez PEKAO sa.......
    Od: "JoGi" <t...@a...pl>

    krótko, bo tak podłego banku to..... wrrrrr...
    - zlikwidowałem rachunek w czerwcu;
    - dostałem przelew międzybankowy w czerwcu;
    - w sierpniu dostałem wyciąg, na którym widniał przelew międzybankowy......
    wnioski:
    nie odesłano przelewu międzybankowego, pomimo, że miałem zamknięte konto;
    pieniądze widniały na wyciągu jako przekierowanie wewnętrze i stan na moim
    koncie znów wyniósł 0. Zadźwoniłem i okazało się że są w kasie banku do
    odebrania z DO.

    mam ??:
    czy bank tam może - trzymać pieniądze i nie powiadomić mnie, że one są.
    czy bank nie ma obowiązku zwrócić pieniędzy w przypadku zamknięcia konta do
    banku z którego przelwe przyszedł....

    zdenerwowany
    JoGi

  • 2. Data: 2002-08-26 11:54:29
    Temat: Re: przetrzymane pieniądze przez PEKAO sa.......
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > koncie znów wyniósł 0. Zadźwoniłem i okazało się że są w kasie banku do

    Witam.
    Wydaje mi sie, ze w Twoim przypadku bank nie do konca zamknął konto, co
    w przypadku Pekao jest dosc częstym działaniem. Mój kolega miał podobną
    sytuację, tylko wtedy bank się prawidłowo zachował: w połowie stycznia
    zamknął konto (własnie w Pekao), a po około 3 dniach jego firma wysłała
    mu na te konto przelew wynagrodzenia. Pieniędze wróciły na konto firmy
    po 2 dniach.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 3. Data: 2002-08-26 11:55:21
    Od: "JoGi" <t...@a...pl>

    Użytkownik "Mariusz Borowski" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi sie, ze w Twoim przypadku bank nie do konca zamknął konto, co
    > w przypadku Pekao jest dosc częstym działaniem.

    i co mam zrobić - tupać nogą, czy też........???????

    PzDr
    JoGi

  • 4. Data: 2002-08-26 13:27:51
    Od: "JoGi" <t...@a...pl>

    Użytkownik "Konrad Bagiński" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A bank Cię poinformował, że masz kasę - dostałeś przecież wyciąg.

    na wyciągu miałem inf.:
    "przekierowanie wewnętrze"
    i kwotę ze znakiem "-"
    i pod spodem inf. suma środków "0"

    zadźwoniłem i zapytałem: gdzie kasa, czy odesłana skoro konto zamknięte, co
    to to przekierowanie,
    a pani mi mówi: jest w kasie do odebrania.....

    To chyba przesada: wyciąg dostałem po 2 m-cach a oni machali moją kasą jak
    chcieli!!!

    PzDr
    JoGi

  • 5. Data: 2002-08-26 13:29:53
    Od: Konrad Bagiński <b...@s...pl>

    JoGi wrote:

> [...]
    > czy bank nie ma obowiązku zwrócić pieniędzy w przypadku zamknięcia konta do

    Zanim zamknąłem konto w Handlo też miałem taką sytuację, tyle, że wiedziałem,
    że przelew przyszedł na niewłaściwe konto. Poszedłem do oddziału i dostałem
    wszystko gotówką. Na dodatek bez prowizji.
    A bank Cię poinformował, że masz kasę - dostałeś przecież wyciąg.
    Gdyby konto nie istniało to by wrócił a ono było jeszcze aktywne - chyba dla
    takich właśnie przypadków...

    --
    Konrad Bagiński
    http://kbaginski.republika.pl

  • 6. Data: 2002-08-26 20:54:55
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Aug 2002 13:31:55 +0200, "JoGi"
    <t...@a...pl> napisał(a):

    >czy bank nie ma obowiązku zwrócić pieniędzy w przypadku zamknięcia konta do
    >banku z którego przelwe przyszedł....

    W PEKAO po zamknięciu rachunku jest on jeszcze aktywny przez 3
    miesiące - taką informację otrzymałem zamykając swoje konto. Złożyłem
    jednak dyspozycję aby ewentualne środki znajdujące się na końcie od
    razu przelewać na inne konto.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Miller