  • 1. Data: 2008-10-24 14:49:24
    Temat: przesunięcię pomiędzy walutami
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    szukam polskiego banku który przesuwa bezpośrenio z jednej waluty na drugą
    mbank przelicza na złotówki a potem na inną walutę

  • 2. Data: 2008-10-24 14:52:21
    Temat: Re: przesunięcię pomiędzy walutami
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > szukam polskiego banku który przesuwa bezpośrenio z jednej waluty na drugą
    > mbank przelicza na złotówki a potem na inną walutę

    Polskie banki tak nie przesuwają.

    marekz

  • 3. Data: 2008-10-24 15:10:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Polskie banki tak nie przesuwają.

    to chyba tylko paypal robi bezpośrednio
    przynajmniej tak to wygląda

  • 4. Data: 2008-10-24 15:15:55
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > to chyba tylko paypal robi bezpośrednio
    > przynajmniej tak to wygląda

    Brokerami walutowymi sie zainteresuj a nie bankami, jesli to jakies
    konkretniejsze kwoty.

    marekz

  • 5. Data: 2008-10-24 18:40:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Brokerami walutowymi sie zainteresuj a nie bankami, jesli to jakies
    > konkretniejsze kwoty.

    uciułane pare kzlotych, ale chciałem zabezpieczyc kasę w euro
    a potem jak będzie potrzebna przerzuciś na USD bo USD traci do dolara i to
    jako swego rodzaju lokatę

    a poprawdzie mam deczko inne potrzeby
    w USD płacę paypalem, ale znowóż paypal nie weźmie ode mnie dolarów

    potrzebne są mi na bieżąco
    cashu USD
    ukash EUR
    paypal USD & EUR

    nie chce za dużo pakować w jedną płatność bo nie wiem czy będą mi tam
    potrzebne później środki

    tak więc na tę chwilę potrzebowałbym kogoś kto będzie bral paypal EUR za
    cashu USD

  • 6. Data: 2008-10-25 06:00:12
    Od: "Libero" <l...@w...pl>

    Brokerzy

    http://www.akcenta.cz - z pierwsza firma wspolpracuje - bez problemu.
    http://www.ruesch.com/pl/

    Libero

  • 7. Data: 2008-10-25 06:55:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Libero" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.akcenta.cz - z pierwsza firma wspolpracuje - bez problemu.
    > http://www.ruesch.com/pl/

    jakie to ma zalety w stosunku do zwyklego banku?
    jak rozumiem środki można u nich przechowywać, jako że to nie bank to nie ma
    procentu
    ile wg nich kosztowałaby przelew do usa w usd?
    czy oni przelewają tylko na konto czy także na adres lub poprzez inne
    systemy platnosci

  • 8. Data: 2008-10-25 09:16:26
    Od: "Libero" <l...@w...pl>

    Ja korzystam z lepszej wymkiany jaka mi daja i tanszych przelewowo.
    Np za przelew ok. 10tys. usd do Azji placilem w pekao placilem 100 zl a
    akcenta ok. 30 zl ( w pewnym okresie nawet 0 zl ale to byla promocja).
    Oszczednosc na kursie mialem ok. 500 zl przy tej kwocie.

    Nie wiem jaki jeszcze zakres uslug maja ale chyba koncentruja sie wlasnie na
    tym co wyzej.

  • 9. Data: 2008-10-30 22:34:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Oszczednosc na kursie mialem ok. 500 zl przy tej kwocie.
    >
    > Nie wiem jaki jeszcze zakres uslug maja ale chyba koncentruja sie wlasnie

    ale nie potrafią wysłać kasy jako czek czy też pocztowy przekaz