  • Data: 2002-01-09 22:40:42
    Temat: Re: przelwy SWIFT w inteligo - powazna watpliwosc
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dbert" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a1if7a$7j1$1@news.tpi.pl...

    > Odpowiedź jest prosta,Inteligo nie służy do tego rodzaju działalności.Jak
    > chcesz szukać dziury w całym to jest jeszcze kilkadziesiąt banków z
    różnymi
    > dziwnymi rzeczami

    Dziwne rzeczy dziwnymi rzeczami, ale pieniądze mają być "jak w banku".
    A w chwili obecnej nie mam wpływu na to, że ktoś może mi bez problemów
    zrobić gigantyczny debet. I każdemu posiadaczowi konta w Inteligo...
    Nie chodzi o to, że z tego korzystam, bo akurat nie korzystam. Ale tak być
    nie powinno... Bo ktoś może mi taki numerek zafundować, a ja nawet o tym nie
    będę wiedzieć...

    Cóż za problem dodać do cennika "prowizja nie może przekroczyć wartości
    uznania"...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara