  • 1. Data: 2005-02-15 02:26:20
    Temat: przelew z usa do polski
    Od: turikke <t...@g...pl>

    witam,

    czy mozecie mi doradzic w jakim banku zalozyc konto aby jak najtaniej
    odbierac przelewy z USA?

    dotychczas mam w inteligo, i przy przeslaniu 500$ pobrali z mojej strony
    15$ (wysylajacy z USA musial zaplacic 45$)

    z gory dziekuje,
    krzysztof

  • 2. Data: 2005-02-15 03:57:07
    Temat: Re: przelew z usa do polski
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    turikke wrote:
> [...]
    >
    > dotychczas mam w inteligo, i przy przeslaniu 500$ pobrali z mojej strony
    > 15$ (wysylajacy z USA musial zaplacic 45$)

    i taniej nie będzie. Bo 45$ dolarów pobiera strona amerykańska, a 15
    jakiś bank pośredniczący.
    Mozesz próbować pekao s.a, bo on ma oddziały w Stanach, o ile bank
    amerykański znowu nie puści tego przez inny bank niż od razu do pekao s.a

    Inne rozwiązania to :
    a) wysłanie czeku. Tanio, bo 20 zł chyba w pekao, ale długo bo miesiąc
    b) pzysłanie ci karty, którą wypłacisz sobie kasę w bankomacie, tanio po
    1.5-3 dolary i szybko, bo od razu. No ale w grę wchodzi tylko rodzina,
    która zechce coś takiego zrobić, a już nie za bardzo firma.

  • 3. Data: 2005-02-15 04:12:01
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <curru8$rch$1@inews.gazeta.pl>, witek7205
    @gazeta.pl.spam.invalid says...

> [...]
    > Mozesz próbować pekao s.a, bo on ma oddziały w Stanach, o ile bank
    > amerykański znowu nie puści tego przez inny bank niż od razu do pekao s.a

    Ja p[rzelewm regular z Wells Fargo do Citi Bank w Polsce i kosztuje mnie
    to $10 i nie ma innych dodatkowych kosztow .... wiec jednak sie da

> [...]
    > 1.5-3 dolary i szybko, bo od razu. No ale w grę wchodzi tylko rodzina,
    > która zechce coś takiego zrobić, a już nie za bardzo firma.

    AP

  • 4. Data: 2005-02-15 04:21:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    AP wrote:

    > Ja p[rzelewm regular z Wells Fargo do Citi Bank w Polsce i kosztuje mnie
    > to $10 i nie ma innych dodatkowych kosztow .... wiec jednak sie da

    A masz rację.
    Zapomniałem o Citi.
    A Citi do Citi ale w Polsce może wyjśc jeszcze taniej.
    Tylko, że Citi w Stanach nie wszędzie jest.

  • 5. Data: 2005-02-15 15:12:02
    Od: turikke <t...@g...pl>

    witek wrote:

    > A masz rację.
    > Zapomniałem o Citi.
    > A Citi do Citi ale w Polsce może wyjśc jeszcze taniej.
    > Tylko, że Citi w Stanach nie wszędzie jest.

    chyba sobie wiec zaloze konto w citi

    ile jest miesiecznych oplat? z tego co wyczytalem to chyba 5zl za
    prowadzenie konta i 2zl za karte?

    pozdrawiam,
    k.

  • 6. Data: 2005-02-15 22:02:38
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <curtc8$sqp$1@inews.gazeta.pl>, witek7205
    @gazeta.pl.spam.invalid says...

    > A masz rację.
    > Zapomniałem o Citi.
    > A Citi do Citi ale w Polsce może wyjśc jeszcze taniej.
    > Tylko, że Citi w Stanach nie wszędzie jest.

    Akurat Citi do Citi w Polsce kosi wiecej (!) niz Wells Fargo do Citi w
    Polsce, nwet kiedy tak nprawde platnosc idzie przez Citi w Nowym Jorku

    AP