  • 11. Data: 2008-08-25 21:43:11
    Temat: Re: przelew wewn.w mbanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
    news:g8v3t4$6fv$1@news.onet.pl...

    > I warto dodać, że najpierw przetwarzane są przelewy wewnętrzne, a
    > później zewnętrzne.

    Po co nozne przetwarzanie przelewow zewnetrznych skoro rano musza ponownie
    to zrobic?

    MK

  • 12. Data: 2008-08-25 22:15:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A stąd, co i przelewy wewnętrzne. Jeśli mówimy o jakimkolwiek
    > przetwarzaniu, to mówimy
    > o realizowanych przelewach z datą przyszłą (zleconych wcześniej).
    > Najpierw "obrabiane" są przelewy wewnętrzne, a później zewnętrzne.
    > Co oczywiste te pierwsze są realizowane w momencie przetwarzania, a te
    > drugie
    > od momentu przetwarzania są zaksięgowane i czekają na poranną sesję,

    Aaaa...teraz jasne.
    Szkoda, ze nie maja przelewow przyszlych na eMax+.
    Ja osobiscie przez ta wade wyprowadzilem prawie caly obrot finansowy do
    innego banku.

  • 13. Data: 2008-08-26 16:41:58
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    Maseł (m...@p...onet.pl) wrote in news:g8u33i$q33$1@news.onet.pl:
    > Commit przetwarzania wsadowego nastepuje okolo 2 w nocy :-)
    > Pozdro
    > Maseł

    Sugerujesz, że od 24:00 do 2:00 wszystko leci na jednej transakcji, a potem
    dopiero jest commit? ;)

    Około 2 w nocy może się trafiać akurat batch, który przetwarza wewnętrzne
    przelewy, ale to raczej jest mało deterministyczne. Generalnie w Alnovie
    jest ustalona warunkami kolejność przetwarzania i depozyty idą zaraz po
    kredytach. Akurat w mBanku może to wypadać koło 2am :)

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?