  • 1. Data: 2004-05-20 07:09:38
    Temat: przelew pko --> inteligo (marność nad marnościami)
    Od: "dario" <a...@p...onet.pl>

    odwiedziłem sobie wczoraj I O/PKO i szczęsliwie w miarę szybko dokonałem
    wpłaty na konto inteligo , czas odejścia od okienka kasowego 10:28 .
    Dziś zbliża sie 9:00 a kaski nie ma .
    Mam ogromne wątpiwości dlaczego wpłata o 10:28 nie "załapała" się na drugą
    sesję eliksiru jeśli przelewy między sobą puszczają eliksirem , a jesli
    nawet inną okrężną drogą wewnętrzną to winny w 3 sesji przelewów
    przychodzących się załapać i już nie myśle ,że o 17:30 ale w ogóle w jakiś
    godzinach wieczornych , a tu ranek a na koncie wływ dalej nie
    zaksięgowany .
    Czy wy macie takie same doświadczenia ???
    Przecież normalnie zawsze jak (chyba ze nie w pko bp ) jeśli przelew łapię
    się na drugą sesję to powinien sie znależć
    jeszcze na koniec tego samego dnia u odbiorcy

  • 2. Data: 2004-05-20 07:39:23
    Temat: Re: przelew pko --> inteligo (marność nad marnościami)
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    dario wrote:

> [...]
    > się na drugą sesję to powinien sie znależć
    > jeszcze na koniec tego samego dnia u odbiorcy

    Powiem tak : gdybys zrobil PRZELEW z PKO BP na INTELIGO to gwarantuje ci
    ze idzie pierwszym ELIXIREM dostepnym.!!!! Ale skoro dokonales WPLATY na
    konto INTELIGO w kasie PKOBP to niestety nie jest to tak rozowo.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-05-20 08:23:46
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał w wiadomości
> [...]
    WPLATY na
    > konto INTELIGO w kasie PKOBP to niestety nie jest to tak rozowo.

    Może cos więcej byś napisał. Sam jestem ciekawy jaka jest różnica w
    rozliczeniach przy wpłacie gotówkowej a przelewie z rachunku. Do tej
    pory żyłem w nieświadomości i myślałem, że i to i to jest rozliczane
    eliksirem.

    Darsoon

  • 4. Data: 2004-05-20 19:01:59
    Od: "Marcin" <j...@w...pl>

    Ja robię regularnie wpłaty w PKO BP na Inteligo, najczęściej o godz. 12:00 ,
    pieniądze są zawsze tego samego dnia, między 15:30 - 18:30
    wpłaty w różnych oddziałach.
    Marcin ( Wawa )