  • 1. Data: 2004-05-20 08:07:28
    Temat: konto w jakim banku?
    Od: "DosiaJM" <d...@o...pl>

    Pewno to pytanie padalo wielokrotnie na tym forum, wybaczcie ale
    przegladanie calego archiwum zajmie mi sporo czasu... a "czas to pieniadz"
    :o)

    Musze pilnie otworzyc kontow banku, zalezy mi na tym aby przede wszytkim bez
    oplat bylo:
    - prowadzenie konta
    - przelewy przez internet
    - wyplata gotowki w bankomatach (wybranych rzecz jasna:o).

    Czy jest taki bank? w jednym mam darmowe przelewy ale jest prowizja przy
    wyplatach z bankomatu w innym odwrotnie.

    Dziekuje z gory za podpowiedzi na ktore czekam pod ---> j...@g...pl

    Pozdrawiam

    DosiaJM

  • 2. Data: 2004-05-20 08:43:51
    Temat: Re: konto w jakim banku?
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > - przelewy przez internet
    > - wyplata gotowki w bankomatach (wybranych rzecz jasna:o).
    >
    > Czy jest taki bank? w jednym mam darmowe przelewy ale jest prowizja przy
    > wyplatach z bankomatu w innym odwrotnie.

    warunki spełnia VWb przy wypłatach z bankomatu co najnmniej 400zł

  • 3. Data: 2004-05-20 15:35:29
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Czy jest taki bank? w jednym mam darmowe przelewy ale jest prowizja przy
    > wyplatach z bankomatu w innym odwrotnie.

    robic darmowe przelewy(z tego co masz prowizyjne bankomaty) do tego banku
    ktory ma bezprowizyjne bankomaty :)

  • 4. Data: 2004-05-20 17:59:19
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    DosiaJM <d...@o...pl> wrote:
    > Pewno to pytanie padalo wielokrotnie na tym forum, wybaczcie ale
    > przegladanie calego archiwum zajmie mi sporo czasu... a "czas to
    > pieniadz"

    Trochę przeginasz.

    > Dziekuje z gory za podpowiedzi na ktore czekam pod --->
    > j...@g...pl

    Chcesz konto za darmo, poradę za darmo i jeszcze nie chce Ci się czytać
    grupy?
    Ech... :/

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 5. Data: 2004-05-20 19:21:38
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    > Musze pilnie otworzyc kontow banku, zalezy mi na tym aby przede wszytkim bez
    > oplat bylo:
    > - prowadzenie konta
    > - przelewy przez internet
    > - wyplata gotowki w bankomatach (wybranych rzecz jasna:o).
    >
    > Czy jest taki bank? w jednym mam darmowe przelewy ale jest prowizja przy
    > wyplatach z bankomatu w innym odwrotnie.
    >
    > Jeżeli na 3 miesišce to tylko w Ślšskim ;), prowadzenie za darmo, przelewy za
    > darmo w przypadku droższych kont , no i wypłaty z bankomatów też za
    > friko....no ale to tak tylko przez 3 miesišce...a szkoda ;)

    pozdr,
    kali

  • 6. Data: 2004-05-20 19:43:40
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/20/2004 10:07 AM, DosiaJM wrote:

    > Pewno to pytanie padalo wielokrotnie na tym forum, wybaczcie ale
    > przegladanie calego archiwum zajmie mi sporo czasu... a "czas to pieniadz"
    > :o)

    Droga Filipinko pomóż...

    Filipinka odpowiada:

    Wybór produktu bankowego to proces złożony i trudny - gyby było konto,
    które jest darmowe i spełnia wszystkie oczekiwania, to wszyscy by je
    mieli, a wtedy zły bank, jak miałby już wszystkie pieniądze, to by je
    zabrał i wyjechał na Antyle, albo inną Arubę.

    Najodpowiedniejsze dla Ciebie jest konto Gold w Citi Banku - wszystko
    jest za darmo.

    Nieco poważniej - wybierz bank z możliwie pełną obsługą - Millenium,
    Multibank, albo cos dużego, jakies pekao (z krową lub ze śliwką) - nawet
    jeżeli znajdziesz taki, który jest za darmo, ale czegoś nie ma vide
    mBank, to kilka złotych skubnie Cie na wypłacie z obcego bankomatu, na
    przelewie z pieczątką etc.- więc darmowość będzie względna.

    Pzdr: Catbert