  • 1. Data: 2009-11-16 15:00:52
    Temat: przelew Inteligo do PKO BP
    Od: "gregor" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak dlugo trwa i czy jesli bedzie przelewana wieksza kwota (transakcja zakupu
    mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?
    Pozdr
    Gregor

  • 2. Data: 2009-11-16 15:08:13
    Temat: Re: przelew Inteligo do PKO BP
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Jak dlugo trwa i czy jesli bedzie przelewana wieksza kwota
    ok. 15 minut, puszczone wieczorem może dojść dopiero rano
    > (transakcja zakupu
    > mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?

    nie powinno, to nie polbank
    jednak niektóre banki mają możliwość definiowania dziennych limitów np. getin, ale
    czy ma to inteligo to nie wiem

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 3. Data: 2009-11-16 15:37:28
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-11-16 16:00, gregor wrote:
    > Jak dlugo trwa i czy jesli bedzie przelewana wieksza kwota (transakcja zakupu
    > mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?

    Przelew idzie natychmiast.

  • 4. Data: 2009-11-16 22:31:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "gregor" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Jak dlugo trwa i czy jesli bedzie przelewana wieksza kwota (transakcja zakupu

    Trwa chyba krótko, prawie na pewno ktoś z Inteligo do Ciebie zadzwoni,
    żeby potwierdzić, (do mnie dzwonili przy kwotach ~20KPLN
    KJ

    --
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.