  • 1. Data: 2009-11-16 15:38:35
    Temat: przelew Inteligo do PKO BP
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć gregor !

    Dnia (poniedziałek), 2009-11-16 o godz. 16:00:52
    gregor g...@g...SKASUJ-TO.pl news:hdrpf4$cma$1@inews.gazeta.pl
    Napisał na temat "przelew Inteligo do PKO BP":

    > Jak dlugo trwa

    Kilkadziesiąt sekund to max.

    > i czy jesli bedzie przelewana wieksza kwota (transakcja zakupu
    > mieszkania) to bede musial jakos to dodatkowo potwierdzac?

    Może być telefon z Inteligo ale raczej duży przelew jest tylko potwierdzany
    kodem ze zdrapki, jak zwykły mały.
    Zdzwoń na infolinię i nie próbuj wypłacać tak sporej kwoty w bankomacie, bo
    na pewno jej nie będzie miał. Jak już to na kilka/naście automatów a najpewniej
    w placówce PKO BP i terminal POS po wcześniejszym uzgodnieniu takiej
    wypłaty, by mieli kasę pod ręką.

    --
    Hej!

    - Przez uderzenia pędzlem malarz uzyskuje smutek na twarzy modelki.-

  • 2. Data: 2009-11-16 16:01:01
    Temat: Re: przelew Inteligo do PKO BP
    Od: z...@o...pl

    > Kilkadziesiąt sekund to max.

    w dzień roboczy do 20 minut, w weekend kilkanaście godzin

    > Może być telefon z Inteligo ale raczej duży przelew jest tylko potwierdzany
    > kodem ze zdrapki, jak zwykły mały.

    z inteligo do pkobp nie, w drugą stronę mogliby dzwonić.

    > Zdzwoń na infolinię i nie próbuj wypłacać tak sporej kwoty w bankomacie,

    a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

  • 3. Data: 2009-11-16 16:08:07
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć zwyklyklientwieluzwyklychbankow2 !

    Dnia (poniedziałek), 2009-11-16 o godz. 17:01:01
    z...@o...pl z...@o...pl

    > w dzień roboczy do 20 minut, w weekend kilkanaście godzin

    W niedzielę robiłem i trwało to max z 5 minut.
    To idzie bez sesji eliksir, jako przelew wewnętrzny.
    Chyba, żeby coś się zmieniło.

    > a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

    Jak pisze "transakcja zakupu mieszkania" a za zakup raczej się wpłaca kasę a
    nie otrzymuje ;-))

    --
    Hej!

    - Po wysłuchaniu "Reduty Ordona" w Marcinku zaczęło się coś przewracać.-

  • 4. Data: 2009-11-16 16:24:41
    Od: z...@o...pl

    > W niedzielę robiłem i trwało to max z 5 minut.
    > To idzie bez sesji eliksir, jako przelew wewnętrzny.
    > Chyba, żeby coś się zmieniło.

    to chyba mnie pkobp nie lubi ;) bo latem 2009 przelewy
    z firmowego s.c. na osobiste wspólnika trwały jak opisalem

    > Jak pisze "transakcja zakupu mieszkania"
    > a za zakup raczej się wpłaca kasę a nie otrzymuje ;-))

    myśle podobnie, dlatego nieco zdziwiły mnie czyjeś powyższe
    porady o _wypłacaniu_ w bankomacie lub kilkunastu bankomatach

  • 5. Data: 2009-11-16 16:38:29
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Zwyklyklientwieluzwyklychbankowie2!

    W poniedziałek, 16 listopada 2009, o godz. 17:24:41, napisałeś na temat:
    "przelew Inteligo do PKO BP"
    z...@o...pl z...@o...pl,

    > myśle podobnie, dlatego nieco zdziwiły mnie czyjeś powyższe
    > porady o _wypłacaniu_ w bankomacie lub kilkunastu bankomatach

    To chyba jednak nadal myślisz "odwrotnie".
    Jeżeli ma obawy co do przelewu to może się zdecydować zapłacić gotówką i
    podjąć próbę jej wypłacenia. A to w bankomacie może być niemożliwe do
    zrealizowania a nawet wiązać się z blokadą środków na koncie.
    Zapoda dyspozycję wypłaty np. 10tys zł a bankomat wypłaci tylko połowę bo
    akurat tyle tylko miał. I potem czas reklamacji i brak możliwości podjęcia
    zablokowanej kwoty, która niby została wypłacona.
    Dlatego polecałem jak już coś POS, w placówce banku przy takiej kwocie.

    Czy teraz wszystko jasne?

    --
    Hej!
    TZ

    - Higiena... to jest wtedy, kiedy myjemy się częściej niż musimy. -

  • 6. Data: 2009-11-16 16:52:12
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > zablokowanej kwoty, która niby została wypłacona.
    > Dlatego polecałem jak już coś POS, w placówce banku przy takiej kwocie.

    na karcie inteligo można ustawic dowolny limit dzienny, np. 996.000zł

    Nie ma niebezpieczeństwa blokady, bo bankomat traktuje kwoty >4000 jako
    błędne i każde wpisać mniejszą a kwoty max. 4.000 realizuje gdy 100-ki,
    jeśli nie ma, wtedy max. wypłata jednorazowa to 40x50=2.000zł,
    potem gdy zabraknie 50-tek, max. wypłata jednorazowa to 40x20=800zł,
    i tak można stac sobie przy bankomacie i wstukiwać kolejne dyspozycje
    aż do całkowitego opróżnienia bankomatu. Karta VE inteligo jako jedyna
    karta w PL pozwala na takie coś. Inne, nawet Alior, mają limity dużo
    niższe niż cena mieszkania (zazwyczaj max to 10.000 lub 15.000 /dobe).

  • 7. Data: 2009-11-16 17:30:15
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Zwyklyklientwieluzwyklychbankowie2!

    W poniedziałek, 16 listopada 2009, o godz. 17:52:12, napisałeś na temat:
    "przelew Inteligo do PKO BP"
    z...@o...pl z...@o...pl,

    > na karcie inteligo można ustawic dowolny limit dzienny, np. 996.000zł

    Można dać bez limitu!

    > Nie ma niebezpieczeństwa blokady, bo bankomat traktuje kwoty >4000 jako
    > błędne i każde wpisać mniejszą a kwoty max. 4.000
    [ciach]

    To jakim cudem wypłacałem kwoty 5000 (pięć tys. zł) za jednym razem?
    Było to z pięć lat temu, wtedy też kupowałem dom a tą kwotę brałem na opłaty
    przedwstępne i takie tam...
    Nie przeczę, może teraz jest tak jak piszesz, bo tak powinno być.

    A info o wypłacie sporej kwoty dostałem właśnie na infolinii, by nie
    wypłacać z bankomatu bo może braknąć kasy w bankomacie i może powstać
    blokada kwoty niewypłaconej.
    Wypłaty robię z bankomatów PKO BP lub POS na poczcie polskiej.

    --
    Hej!
    TZ

    - Alkoholik nie może mieć dzieci, bo się trzęsie -

  • 8. Data: 2009-11-16 21:29:21
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    TZ (g...@t...cy[ROT13]) wrote in news:7051190661$20091116183018@thezas:
> [...]
    > opłaty przedwstępne i takie tam...
    > Nie przeczę, może teraz jest tak jak piszesz, bo tak powinno być.

    W tej chwili większość bankomatów, które używałem, potrafi wypłacić mniej
    niż 40 banknotów na raz. Dlatego jak najwyższym nominałem są stówki, to
    biorę maks po 3000 zł (żeby był zapas - raz wyjąłem więcej - chyba 3500 - to
    się musiałem szarpać i bałem się, że podrę kasę). Ale ostatnio trafiłem na
    jakiś (chyba Nordea), który miał dwustuzłotówki - i tam po 6000 spoko można
    brać :)

    > A info o wypłacie sporej kwoty dostałem właśnie na infolinii, by nie
    > wypłacać z bankomatu bo może braknąć kasy w bankomacie i może powstać
    > blokada kwoty niewypłaconej.

    W tej chwili bankomat nie powinien już pozwolić na realizację transakcji,
    jeśli danej kwoty nie ma... Ale zawsze lepiej dmuchać na zimne ;)))

    Pozdrawiam,
    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 9. Data: 2009-11-16 22:02:16
    Od: "Gregor" <g...@W...gazeta.pl>

    z...@o...pl napisał(a):

    > w dzień roboczy do 20 minut, w weekend kilkanaście godzin

    > z inteligo do pkobp nie, w drugą stronę mogliby dzwonić.

    > a wątkotwórca jest zleceniodawcą czy odbiorca tej wielkiej kwoty?

    Ja niestety bede dawca kasy, a pytalem, bo Pani od ktorej mam kupic
    dowiadywala sie i cos jej wlasnie mowili o limitach ale to moze w samym PKO
    BP. Zreszta zadzwonei jutro na infolinie w celu upewnienia sie!

    Pozdr.
    Gregor