  • 1. Data: 2009-11-16 13:11:32
    Temat: Dziwne zachowanie KK Aliora.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Płacę dziś kartą Aliora w spożywczaku, PIN ok, jedna próba bez pomyłki.
    Transakcja online. Drugi zakup w aptece, tez bez pomyłek i problemów, też
    online.
    Potem sklep obuwniczy. Podaję kartę, a pani po włożeniu do terminala
    informuje mnie, że mam ostania dozwoloną próbę użycia PINu. Potem karta
    będzie zablokowana. Tak wyświetlił terminal.
    Co za cholerstwo? Nie rozumiem. Przecież ostatnio nie miałem żadnych
    błędnych prób, wszystkie transakcje w porzadku.

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-11-16 17:19:04
    Temat: Re: Dziwne zachowanie KK Aliora.
    Od: "gm" <g...@g...gm>

    > Potem sklep obuwniczy. Podaję kartę, a pani po włożeniu do terminala
    > informuje mnie, że mam ostania dozwoloną próbę użycia PINu. Potem karta
    > będzie zablokowana. Tak wyświetlił terminal.

    Również tak miałem. Dwa razy.