  • 1. Data: 2003-11-15 14:46:53
    Temat: przekroczony limit na VC?
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Witam.
    mam VC multibanku. jej limit to 1000zl, a w tej chwili mam
    wykorzystane 998pln :) rozliczyc sie /z 850zl z tej sumy/ mam sie do
    konca miesiaca.
    19-go IDEA obciazy mi karte oplata za rachunek tel. I teraz mam
    pytanie. Czy limit na tej karcie zostanie przekroczony? Czy w IDEI
    dostana odmowe transakcji?
    Wiem jak jest z kartami plaskimi, ale z kredytowkami nie mam pojecia,
    czy pozwoli mi on an przekroczenie limitu dostepnego?
    Prosze o inf. bo chcialbym uniknac placenia kary za przkroczenie
    limitu /juz wole zaplacic idei kare:)/...

    pozdr. wojtek

  • 2. Data: 2003-11-15 14:52:09
    Temat: Re: przekroczony limit na VC?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> wrote in message

    > Prosze o inf. bo chcialbym uniknac placenia kary za przkroczenie
    > limitu /juz wole zaplacic idei kare:)/...

    A co za problem splacic czesc zadluzenia troche wczesniej? Wtedy unikniesz
    kary :). Jestem prawie pewien, ze transakcja nie dojdzie do skutku. No,
    chyba ze jest to rachunek na 2x PLN, moze wtedy przejdzie.

    Maciej

  • 3. Data: 2003-11-15 14:52:55
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

> [...]
    > Prosze o inf. bo chcialbym uniknac placenia kary za przkroczenie
    > limitu /juz wole zaplacic idei kare:)/...

    Znajac zycie na podstawie KK innych bankow to zostanie obciazona bez
    problemu. Ja przekroczylem kiedys limit o jakies 20% i dopiero mialem odmowe
    transakcji.
    Jak masz wolne srodki to poprostu przelej na rachunek karty rownowartosc
    rachunku.

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-11-15 15:00:41
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik SunWoj napisał:
> [...]
    > Prosze o inf. bo chcialbym uniknac placenia kary za przkroczenie
    > limitu /juz wole zaplacic idei kare:)/...

    Multi prawdopodobnie nie da autoryzacji.
    Możesz spłacić częściowo zadłużenie przed 19 i wszystko będzie OK.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 5. Data: 2003-11-15 15:32:54
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisal w wiadomosci

    > Prosze o inf. bo chcialbym uniknac placenia kary za przkroczenie
    > limitu /juz wole zaplacic idei kare:)/...

    Generalnie przelej na rachunek karty jakies srodki, zeby nie przekroczyc
    limitu.

    Jesli zostanie obciazona, to OK. A jesli nie - rachunek zaplac normalnie
    przelewem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-11-15 15:39:59
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    t4rtb.72812$W...@n...chello.at,
    MK <m...@i...pl>:
    > "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> wrote in message

    > A co za problem splacic czesc zadluzenia troche wczesniej? Wtedy
    > unikniesz kary :)

    A na KK Multi oprocz max. limitu zadluzenia nie ma miesiecznego limitu
    autoryzacyjnego jak w mBanku? Bo tu moglby byc ew. problem, jesli jest
    ustawiony w wys. tej samej co max. limit zadluzenia - jesli jest, nalezaloby
    go zwiekszyc (chyba przez WWW albo telefonicznie).

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-11-15 19:42:07
    Temat: Re: Re: przekroczony limit na VC?
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >A co za problem splacic czesc zadluzenia troche wczesniej? Wtedy unikniesz
    >kary :).
    oczywiscie, tak prawdopodobnie zrobie, ale czasem nie tak
    latwo splacic... na szczescie rach.w idei nie bedzie zbyt duzy wiec
    splace ta brakujaca czesc... :)

    > Jestem prawie pewien, ze transakcja nie dojdzie do skutku.
    no... mam nadzieje tak na przyszlosc, jak sie zagapie :)

  • 8. Data: 2003-11-15 19:42:09
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >A jesli nie - rachunek zaplac normalnie
    >przelewem.
    heh... lecz wtedy nie dostanie profitow :)))

  • 9. Data: 2003-11-15 20:57:10
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Czy limit na tej karcie zostanie przekroczony? Czy w IDEI
    > dostana odmowe transakcji?

    W Multi nie wiem, ale ostatnio zagalopwałem się z kartą BZWBK i transakcja
    ponad limit została odrzucona. Per-saldo nawet się ucieszyłem, jak
    sprawdziłem w TOiP jaka jest kara za przekroczenie limitu.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 10. Data: 2003-11-15 22:00:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > no... mam nadzieje tak na przyszlosc, jak sie zagapie :)

    Transakcja nie dojdzie do skutku (tyle teorii - Ty możesz zostać praktykiem
    ;-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn