  • 1. Data: 2003-11-15 10:43:23
    Temat: [Lukas] podwyższa % lokat
    Od: "Don" <d...@p...onet.pl>

    To raczej niecodzienne, chociaż WIBOR jest wysoki.

    z WWW:
    Od 15 listopada, na czas trwającej kampanii oszczędności, wprowadzamy nowe
    oprocentowanie lokat terminowych 270-dniowych i 1-rocznych na stałą stopę.

    Stopa stała
    poniżej 10.000 PLN od 10.000 PLN
    270 dni 4,10% 4,40%
    1 rok 4,20% 4,60%

  • 2. Data: 2003-11-15 12:41:15
    Temat: Re: [Lukas] podwyższa % lokat
    Od: "Damian" <...@...pl>

    niecodzienne tez to ze wczoraj dzwonili z informacja zeby czekac do
    soboty... :)
    kolejny + dla lukasa

  • 3. Data: 2003-11-15 19:47:30
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Zwróć tylko uwagę, że podane przez Ciebie oprocentowanie dotyczy lokat
    zakładanych przez internet. Lokaty otwierane w placówce mają odsetki o
    0,2 pkt proc. mniejsze. W regulaminie promocji jest wyraźnie napisane,
    że promocja z kawą i termosem dotyczy wyłącznie lokat otwieranych w
    placówce.

    Inna sprawa, że na tle innych banków to odsteki, które daje Lukas (nawet
    te nieinternetowe) są dosyć atrakcyjne.

  • 4. Data: 2003-11-15 20:42:33
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
> [...]
    > 0,2 pkt proc. mniejsze. W regulaminie promocji jest wyraźnie napisane,
    > że promocja z kawą i termosem dotyczy wyłącznie lokat otwieranych w

    ??? tu zastanowilbym sie, bo konsultantka, ktora do mnie dzwonila z
    informacja o podwyzce oprocentowania, wspomniala ze jak zaloze przez net to
    potem mam podejsc do dowolnego oddzialu po "kawke" na termos lukasa mnie
    jeszcze nie stac :)

  • 5. Data: 2003-11-15 21:31:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > informacja o podwyzce oprocentowania, wspomniala ze jak zaloze przez net
    > potem mam podejsc do dowolnego oddzialu po "kawke" na termos lukasa mnie

    Po co blokować pieniądze na lokacie w Lukasie na niższy %, jeżeli w VW masz
    4,25 a'vista? Nie widzę sensu.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-11-15 22:04:04
    Od: z...@p...onet.pl

    > Po co blokować pieniądze na lokacie w Lukasie na niższy %, jeżeli w VW masz
    > 4,25 a'vista? Nie widzę sensu.

    ...no właśnie! Zwłaszcza, że to lokata o *stałym* oprocentowaniu... a inflacja
    zaczyna wzrastać... ;((

  • 7. Data: 2003-11-15 22:18:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ...no właśnie! Zwłaszcza, że to lokata o *stałym* oprocentowaniu... a
    inflacja
    > zaczyna wzrastać... ;((

    Przewidujesz wzrost inflacji w ciągu roku na tyle duzy, że ma sie to
    opłacać? Poza tym wzrost inflacji spowoduje, że % zmienne dla lokat będą
    przecież lepsze.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-11-15 22:40:48
    Od: z...@p...onet.pl

    > inflacja
    >
    > Przewidujesz wzrost inflacji w ciągu roku na tyle duzy, że ma sie to
    > opłacać? Poza tym wzrost inflacji spowoduje, że % zmienne  dla lokat będą
    > przecież lepsze.

    Chyba źle mnie zrozumiałaś :(
    Obecnie, gdy inflacja zaczyna rosnąć, korzyści z lokat o stałym oprocentowaniu
    będą kosić banki a nie nabywcy ;))

    Pozdrawiam,
    zd.

  • 9. Data: 2003-11-15 22:45:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Chyba źle mnie zrozumiałaś :(

    Najwyraźniej ;-)

    > Obecnie, gdy inflacja zaczyna rosnąć, korzyści z lokat o stałym
    oprocentowaniu
    > będą kosić banki a nie nabywcy ;))

    To samo miałam na mysli - więc się zgadzamy ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-11-16 14:38:57
    Od: d...@p...onet.pl

    W regulaminie promocji jest wyraźnie napisane,
    > że promocja z kawą i termosem dotyczy wyłącznie lokat otwieranych w
    > placówce.

    Jest wyraźnie napisane, że założenie Stabilnej Ochrony i FI
    możliwe jest tylko w placówce.

    Lokaty zakładane przez net (telefon+placówka) biorą udział w promocji.

    pozdr.