  • 11. Data: 2003-11-16 08:10:55
    Temat: Re: Re: Re: przekroczony limit na VC?
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >Transakcja nie dojdzie do skutku (tyle teorii - Ty możesz zostać praktykiem
    >;-)))))
    nieeee... raczej nie tym razem :) wole nie ryzykowac...

  • 12. Data: 2003-11-16 17:13:43
    Temat: Re: Re: przekroczony limit na VC?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisal w wiadomosci

    > heh... lecz wtedy nie dostanie profitow :)))

    No cóz... Nie mozna miec ciastko i zjesc ciastko. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-11-17 15:28:16
    Temat: Re: przekroczony limit na VC?
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    NIe wiem jak w muli ale w citi kiedys mialem na 1 dzien przekroczony limit
    przez róznice w kursach walut. Przeszlo bez problemu - nawet udalo mi siez
    nimi znegocjowac coby kary za przekroczenie nie bylo :)

    U Ciebie moze byc róznie.. tak jak inni radzili wrzucbrakujaca czesc na
    rachunek karty i po krzyku