  • 1. Data: 2003-11-12 12:02:36
    Temat: Re: przedterminowa spłata kredytu bez odsetek
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Lazarus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bot7em$rh7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Który bank udziela kredytów na zakup mieszkania z możliwością spłaty przed
    > umownym terminem bez odsetek i prowizji.
    > Oczywiście bez odsetek za część kredytu spłaconą przed umownym terminem.

    m.in. kredytbank i pkobp

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-11-12 12:03:02
    Temat: przedterminowa spłata kredytu bez odsetek
    Od: "Lazarus" <l...@w...pl>

  • 3. Data: 2003-11-12 12:03:30
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    plusz z adresu: <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

    > m.in. kredytbank i pkobp

    m. in. bphpbk...

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 4. Data: 2003-11-12 12:04:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:
    > m.in. kredytbank i pkobp

    + Multi i mBank?

  • 5. Data: 2003-11-12 12:25:16
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > umownym terminem bez odsetek i prowizji.
    > Oczywiście bez odsetek za część kredytu spłaconą przed umownym terminem.

    Chyba wiekszosc bankow. Tylko kredyt Pola jest w 100% zlodziejski do samego
    konca i nie daje takiej mozliwosci.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 6. Data: 2003-11-12 12:44:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Chyba wiekszosc bankow. Tylko kredyt Pola jest w 100% zlodziejski do
    samego
    > konca i nie daje takiej mozliwosci.

    Nie tylko Pol jest pazerny, Pekao też ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-11-12 12:46:00
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > umownym terminem bez odsetek i prowizji.
    > Oczywiście bez odsetek za część kredytu spłaconą przed umownym terminem.

    np. PKO BP, ale nadpłata spłaca część kapitałową rat i aby znów urealnić
    raty trzeba wziąć nowy harmonogram spłat który kosztuje 30zł. Nowy
    harmonogram można uzyskać za darmo co kwartał przy ewentualnej zmianie
    oprocentowania. Można też spłacać same odsetki.

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2003-11-12 13:19:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik"

    > np. PKO BP, ale nadpłata spłaca część kapitałową rat i aby znów urealnić
    > raty trzeba wziąć nowy harmonogram spłat który kosztuje 30zł.

    podobnie bylo kiedys w PBK (nie wiem jak jest dzis) - kolega wynalazl na nich
    sposob, bo splacajac np dwie raty nadprogramowo pisał, że spłaca dwie ostatnie
    raty, czyli brak bylo podstaw do zmiany harmonogramu i nie inkasowali prowizji
    za przeliczanie wszystkiego :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-11-12 13:25:32
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    blad z adresu: <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> napisał(a):

> [...]
    > spłaca dwie ostatnie raty, czyli brak bylo podstaw do zmiany
    > harmonogramu i nie inkasowali prowizji za przeliczanie wszystkiego :-)

    Obecnie w BPHPBK myk polega na tym, że wcześniejsza spłata wymaga
    sporządzenia aneksu do umowy. Tak przynajmniej jest w przypadku spłaty
    częściowej. Oczywiście aneks jest płatny -> patrz TOiP.

  • 10. Data: 2003-11-12 13:43:06
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ostatnie
    > raty, czyli brak bylo podstaw do zmiany harmonogramu i nie inkasowali

    Teraz na szczęście co kwartał zmienia się oprocentowanie i dają nowe
    harmonogramy bez opłaty.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik