  • 1. Data: 2003-11-12 09:02:15
    Temat: BSK online
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

  • 2. Data: 2003-11-12 11:23:22
    Temat: Re: BSK online
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2003-11-12 11:41:45
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    tylko u Ciebie

    PiotR

  • 4. Data: 2003-11-12 11:50:55
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <bot67k$oil$1@atlantis.news.tpi.pl>, PiotR wrote:
    >> Czy tylko u mnie nie działa od soboty?
    >
    > tylko u Ciebie

    Już wiem, kiedy się zwaliło - po zainstalowaniu JDK! Najgorsze, że nie
    wiem, jak to teraz naprawić. ;(
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2003-11-12 14:24:39
    Od: "K." <k...@w...pl>

    Samotnik wrote:

    > Już wiem, kiedy się zwaliło - po zainstalowaniu JDK! Najgorsze, że nie
    > wiem, jak to teraz naprawić. ;(

    wyłączyć plugina dla swojej przeglądarki

    --

    K.

  • 6. Data: 2003-11-12 15:04:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <botfup$i41$1@atlantis.news.tpi.pl>, K. wrote:

    > wyłączyć plugina dla swojej przeglądarki

    Chyba jestem lamerem, ale jak to zrobić? :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2003-11-13 09:47:46
    Od: "K." <k...@w...pl>

    Samotnik wrote:

    > Chyba jestem lamerem, ale jak to zrobić? :)

    :)

    Start -> Ustawienia -> Panel Sterowania

    a w nim szukamy filiżanki z kawą i opisem "java plug-in" - klikamy i chwilę
    czekamy żeby się otworzyło :)

    a potem zakładka browser - i odznaczenie tego co chcesz

    --

    K.

  • 8. Data: 2003-11-13 10:09:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <bovk5t$kr7$1@nemesis.news.tpi.pl>, K. wrote:

> [...]
    > czekamy żeby się otworzyło :)
    >
    > a potem zakładka browser - i odznaczenie tego co chcesz

    Wow, zatrybiło, dzięki ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl