  • 71. Data: 2005-10-24 19:52:32
    Temat: Re: prowizja od platnosci karta kredytowa
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-23 23:30, osobnik podający się za MK, śmiał stwierdzić, iż:

    > Tez zapytalem o OWU, nie odpowiedzieli. Ciekawe czy spelniaja wszystkie
    > wymogi nakladane przez Ustawe o posrednictwie ubezpieczeniowym. Moze ktos
    > wysle maila do KNUiFE? Ciekawe na co zmienia "ubezpieczenie" ;).

    A będę upierdliwcem i wyślę ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 72. Data: 2005-10-24 22:22:58
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 24 Oct 2005 02:51:13 +0200, na pl.biznes.banki, Bogdan B. w
    wiadomości <news:djhb77$36m$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Nie wiem skŕd informacja ýe pieniŕdze "dojrzewajŕ" tydzień.
    > Swego czasu pewien nowisjusz na Allegro sprzedaů mi coú za pobraniem. A ýe
    > ęle wypeůniů formularze, pieniŕdze z pobrania trafiůy do mnie przekazem
    > nastćpnego dnia ;-). Czyli brak opóęnienia.

    O tym "dojrzewaniu" wyczytałem na alt.pl.allegro, a ponieważ pokrywało
    sie to z powszechnym doświadczeniem, więc przyjąłem tę informacje jako
    pewną.
    Faktem jest, ze w tych dwóch przypadkach o których pisałem, oszukani
    nabywcy od razu popędzili na pocztę z prośbą o przytrzymanie tych
    pieniędzy chociaż przez jeden dzień, a dopiero potem szli na Policję
    składać zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. W obu przypadkach po
    kilku miesiącach otrzymali te pieniądze z powrotem.

    BTW: Zrób cos z kodowaniem znaków, bo ciężko się domyślić co piszesz.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 73. Data: 2005-10-25 09:16:50
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Sun, 23 Oct 2005 00:51:56 +0200, trainer <t...@p...org> wrote:

    >proponuję, żebyś nie koncentrował się na szczegółach typu "trwająca pół
    >minuty transakcja sprzedaży koszyka towarów w supermarkecie" tylko objął
    >"duży obraz" - jak wyglądają przepływy środków w takim sklepie i skąd
    >się biorą pieniądze na zapłacenie operatorowi POSów

    Opowiadasz jakieś sofizmaty.
    A skąd się biorą pieniądze na pensje dla personelu?
    Sugerujesz, że zatrudnienie dodatkowej kasjerki _musi_ spowodować podniesienie
    cen? Bo sprzedawca nie będzie pracował jako stróż itp...?
    A skąd się biorą pieniądze na sprzątanie sklepu? Może w sklepie z czystymi
    oknami ceny muszą być wyższe niż w zapuszczonym?
    --
    - Maciej Kulawik ----------------