    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem z paypal
    Date: Wed, 20 Feb 2008 16:58:54 GMT

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fpggpv$j60$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Proszę szanownego Pana:
    > po pierwsze, nie przelałem sobie, tylko zostały mi przelane.

    Przedewszystkim to nie ja jestem tu strona, ja jedynie staram sie zrozumiec
    postepowanie paypal bo bez zrozumienia "drugiej strony" bedziesz chodzic po
    omacku.

    > po drugie.
    > do tego właśnie służy paypal, do wysyłania sobie pieniędzy. w tym
    > przypadku zrobił to kolega który wysłał pieniądze mnie
    > jak ma ktoś co do tego wątpliwości, to proszę:
    >
    > https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=p/auc/n
    ew_ebay_buyer_intro-outside

    Wszystko pieknie, tylko prosze zwrocic uwage, ze to Pana konto paypal
    zostalo zasilone z "obcej" karty.
    Tu nie ma mowy o przeslaniu pieniedzy, bo nic nie ma wspomniane, jakoby Pan
    otrzymal te pieniadze emailem, tylko Pan wpisal ta karte do swojego profilu
    jako swoje zrodlo srodkow!
    Inaczej, to co pisze w tym linku dotyczy sytuacji kiedy kolega ze swojego
    konta paypal przesyla na pana konto paypal.
    Choc z definicji jestem wrogiem wszelkich instytucji finansowych, to prosze
    postarac sie zrozumiec ta druga strone, ich polityke, dzialania. Wowczas
    latwiej jest rozwiazywac problemy, bo na krzyki i awantury ZAWSZE JEST CZAS!
    Zwlaszcza kiedy sprawa dotyczy "twoich" bezposrednio pieniedzy.

    > i żeby była sprawa jasna, pragnę wyjaśnić, że jest to polska karta
    > kredytowa, w polskim banku, a obie osoby (zarówno autor listu jak i jego
    > kolega wysyłający mu pieniądze na konto paypal istnieją w rzeczywistości,
    > a historia tu opisana jest prawdziwa

    W zadnym momencie tego niekwoestionowalem! Nawet domyslam sie jak to bylo:))
    Chodzilo o prosta operacjie, kolega przelewa srodki z KK a ja daje mu
    gotowke, czyste, proste.
    Niestety nie dla wszystkich...