  • 1. Data: 2002-06-12 13:37:49
    Temat: praktyki
    Od: "Zalo" <s...@w...pl>

    Witam

    nie wiem czy to odpowiednia grupa ale moje pytanie jest związane z bankiem.
    chodzi mi o praktyke w nim.
    jakie dokumenty mam zlozyc ? czy CV wystarczy?
    jestem uczniem technikum, i wiem ze sa przyjecia.

    prosze o pomoc.

    Pozdrawiam
    Zalo
    GG 637241

  • 2. Data: 2002-06-12 18:35:02
    Temat: Re: praktyki
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Najlepiej odwiedzic strony wszytskich bankow (mozna znalesc ich adresy na
    www.money.pl) i poszuc info o praktykach (napewno Multibank, Bre itp) a jak
    nie ma info wyslac CV do centrali. Mi sie kiedys udalo, ale pamietaj po
    drodze jest jeszcze rozmowa kwalifikacyjna
    Sebastian

  • 3. Data: 2002-06-13 07:15:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 12 Jun 2002 15:37:49 +0200, "Zalo" <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    >chodzi mi o praktyke w nim.
    >jakie dokumenty mam zlozyc ? czy CV wystarczy?
    >jestem uczniem technikum, i wiem ze sa przyjecia.

    CV i list motywacyjny do departamentu zarzadzania kadrami w centrali.
    Z tym, ze czesto banki maja specjalne formularze na WWW wiec najpierw
    poszukaj sekcji kariera w intreresujacych Cie bankach.
    Tylko nie wiem czy przy technikum bedzie latwo, zwykle banki szukaja
    sudentow i to raczej 4-5 rok.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl