  • 11. Data: 2003-03-03 08:53:32
    Temat: Re: ppobieranie gotowki z KK BZ
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Dave wrote:

    > nie. GP to okres kiedy mozesz korzystac z kredytu bezgotowkowego nie
    > placac odsetek. Jesli wyciag generowany jest 5 to splata ma nastapic
    > 26 (5+21). Jesli splacisz CALOSC zadluzenia 26 to nie bedzie odsetek.
    > Czyli - jesli transakcja miala miejsce 1 to GP wyniesie w tym
    > przypadku 25 dni (4+21). 51 to tyle ile maksymalnie moze wyniesc GP.
    > W praktyce moze to byc nawet 52 -53 dni jesli transakce dokonane np.
    > 3 czy 4 nie splyna do 5 do banku.

    Oooops - sorki za dezinformację w poprzednim poście - tak to jest jak się
    nie doczyta pytania i pisze odpowiedź ;( - no nic poprawie się ;) Dzięki
    Dave za reakcję.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-03-03 13:02:55
    Od: t...@p...onet.pl

    > Nie, w KB jest inaczej ;)
    > Odp: oczywiscie, ze tak - inaczej kazdy wyplacalby pieniadze z
    > bankomatu i np. bralby je na lokate itp.

    Po co te złośliwości dotyczące KB. Ja naprawdę nie znam się na KK i dlatego
    zadałem pytanie. Tensor1.
    PS Jak chcesz, to ja każdy Twój post będę rozumiał jako reklamę np. mBanku i
    dodawał stosowne uwagi. I do czego to doprowadzi!!!.

  • 13. Data: 2003-03-03 13:28:04
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > PS Jak chcesz, to ja każdy Twój post będę rozumiał jako reklamę np. mBanku i
    > dodawał stosowne uwagi. I do czego to doprowadzi!!!.

    A jak już chcesz o KB, to mam u nich od prawie dwóch lat kartę Diners Club.
    Nigdy nie wypłacałem nią gotówki z bankomatu (4% prowizji). Ale nie jestem taki
    pewien czy nie ma GP na transakcje gotówkowe. Tensor1.
    PS. Jeszcze jeden problem. Czy Diners Club jest KK. A jeżeli nie, to dlaczego.
    Ty w tych sprawach jesteś bardzo zorientowany. To mnie (i innych) oświeć.

  • 14. Data: 2003-03-03 14:03:08
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Ty w tych sprawach jesteś bardzo zorientowany. To mnie (i innych) oświeć.

    DC jest kartą z odroczonym terminem płatności, nie kredytówką.
    Przy użyciu karty DC nie masz możliwości zaciągnięcia kredytu na okres
    dłuższy niż "GP", przy klasycznej kredytówce masz. Przy DC jedynym
    kosztem pobrania gotówki jest prowizja, odsetek z rzeczy samej nie ma.

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2003-03-03 17:52:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał

    > DC jest kartą z odroczonym terminem płatności, nie kredytówką.
    > Przy użyciu karty DC nie masz możliwości zaciągnięcia kredytu na okres
    > dłuższy niż "GP", przy klasycznej kredytówce masz.

    Zgodnie z TOiP DC, miesieczne oprocentowanie za opóźniona splate karty wynosi
    2,5% m-c. Ale to pewnie tylko wtedy jak nie splacisz i zaczna Cie scigac ;-))

  • 16. Data: 2003-03-03 18:05:59
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał

    > Zgodnie z TOiP DC, miesieczne oprocentowanie za opóźniona splate karty wynosi
    > 2,5% m-c. Ale to pewnie tylko wtedy jak nie splacisz i zaczna Cie scigac ;-))

    Oczywiście. Dodatkowo, rozliczanie następuje co trzy miesiące. Jednak
    korzystanie z niej jest kosztowne 300zł/rok. Tym niemniej jestem zadowolony;
    byłbym jednak bardziej gdy opłata była mniejsza. Tensor1.
    PS. Zgodnie z powszechną opinią panującą na tej liście (w pełni ją podzielam)
    KK niesłuży do zaciągania kredytu; bardzo duże oprocentowanie. W tym
    kontekście DC mozna chyba traktować jako KK.

  • 17. Data: 2003-03-03 18:45:23
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    > korzystanie z niej jest kosztowne 300zł/rok. Tym niemniej jestem zadowolony;

    Ja również ;-))

    > byłbym jednak bardziej gdy opłata była mniejsza. Tensor1.

    Eee, nie jest tak źle, bo kosztuje tyle samo co jakis badziewny gold. Szkoda, ze
    akceptowalnosc DC spada ;-(((

    > PS. Zgodnie z powszechną opinią panującą na tej liście (w pełni ją podzielam)
    > KK niesłuży do zaciągania kredytu; bardzo duże oprocentowanie. W tym
    > kontekście DC mozna chyba traktować jako KK.

    Dokładnie.