  • 1. Data: 2003-03-02 16:01:06
    Temat: fixing walut NBP
    Od: j...@o...pl

    Witam i proszę o komentarz n/t fixingu NBP - kurs średni walut względem naszej
    złotówki. Czy ten fixing ustala sam NBP czy banki, i czy jest to za jakiś czas
    np. 1 godzina czy ściśle 11:00.
    Pozdrawiam całą grupę, Jacek

  • 2. Data: 2003-03-02 21:43:31
    Temat: Re: fixing walut NBP
    Od: Przemek Wrzesinski <p...@n...gazeta.pl>

    Jakiś czas temu, j...@o...pl w wiadomosci
    <4...@n...onet.pl>
    w swoim donosie napisał(a):

    >Witam i proszę o komentarz n/t fixingu NBP - kurs średni walut względem naszej
    >złotówki. Czy ten fixing ustala sam NBP czy banki, i czy jest to za jakiś czas
    >np. 1 godzina czy ściśle 11:00.

    O 11:00 NBP oglasza fixing na podstawie cen podawanych przez banki.

    Przemek
    --
    mors(at)morsik(dot)net

  • 3. Data: 2003-03-03 12:29:03
    Od: j...@o...pl

    > Witam i proszę o komentarz n/t fixingu NBP - kurs średni walut względem >

    Dzięki Przemku za komenta. Niestety wciąż nie wiem czy ten kurs fixingu NBP
    jest dokładnie wyjęty o 11:00 czy to jakaś średnia z porannego handlu między
    bankami. Pozdrawiam, Jacek