  • 1. Data: 2003-03-02 19:12:46
    Temat: Program Akumulacji Kapitału
    Od: "Piotr Lewiak" <l...@w...net>

    Witam,
    Wiecie już że PeKaO SA obcina prowizje przy niektórych funduszach Pioneera?
    Ostatnio zaproponowali mi PAK-a, produkt polegający na oszczędzaniu poprzez
    inwestowanie grupowe w oparciu o fundusze inwestycyjne.
    Przy spadających stopach depozytów takie oszczędzanie wydaje się rozsądnym
    rozwiązaniem. Zwłaszcza, że do normalnej lokaty potrzeba conajmniej 500 zł a
    do Programu Akumulacji Kapitału tylko 300 zł.
    Z tego co się zorientowałem to obniżyli progi przy deklrowanych kwotach
    inwestycji no i prowizje są mniejsze o połowę!
    Wpłacam kiedy chcę ile chcę i rezygnuję kiedy chce-pełna elastyczność. A do
    tego zakładają mi ROR-a na 3 miesiące gratis.

    Pozdrawiam
    Rufius

  • 2. Data: 2003-03-02 20:47:51
    Temat: Re: Program Akumulacji Kapitału
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Lewiak wrote:
    > Wpłacam kiedy chcę ile chcę i rezygnuję kiedy chce-pełna
    > elastyczność. A do tego zakładają mi ROR-a na 3 miesiące gratis.

    Suuuuper ;)
    Tylko ile ono pozniej kosztuj... I rozstac sie z bankiem jakos nie
    mozesz - to ja wole jednak mBank z "jego" funduszami... ;))

  • 3. Data: 2003-03-02 20:52:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Ale po co w ogóle płacić za coś co można mieć za darmo? Mam na myśli ekonto
    mbanku i SFI - za konto i kartę nie płacisz wcale, a nie tylko przez 3
    miesiące, nie porównam z litości oprocentowania RORu w Pekao i mbanku ;) .
    Do tego możesz wybierać w większej liczbie funduszy i to różnych towarzystw.
    Aha! Minimalna pierwsza wpłata w większości funduszy w SFI (oprócz GTFI) to
    100 PLN, a następne 50 PLN. Więc co jest takiego "cudownego" w PAK ;))))) ?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-03-02 20:56:35
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Lewiak" <l...@w...net> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Wiecie już że PeKaO SA obcina prowizje przy niektórych funduszach
    Pioneera?

    wiemy. nie wiemy tylko ile płaca za reklamowanie tego na grupie.

  • 5. Data: 2003-03-02 21:17:17
    Od: "olo" <n...@d...pl>

> [...]
    > 100 PLN, a następne 50 PLN. Więc co jest takiego "cudownego" w PAK ;)))))
    ?

    swoją drogą trochę czasu już minęło - może by sie ktoś pochwalił jak mu SFI
    wychodzi ?
    bo mi właśnie dopiero co aktywowali i zastanawiam się właśnie mocno w co
    zainwestowac

  • 6. Data: 2003-03-03 08:46:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Lewiak"
    > Wiecie już że PeKaO SA obcina prowizje przy niektórych funduszach
    Pioneera?
    >(..............) A do tego zakładają mi ROR-a na 3 miesiące gratis.

    i to jest ten feler :-))
    jak bedzie "i do tego nie musze miec RORa w Pekao" to wtedy zareklamuj na
    grupie
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-03 22:07:55
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Piotr Lewiak" <l...@w...net> skribis:

    >Witam,
    >Wiecie już że PeKaO SA obcina prowizje przy niektórych funduszach Pioneera?

    a ja mam bez prowizji ;p

    kryptoreklamiarz ;)

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *